Graficzna analiza Dark Souls III na Xbox One: rozdzielczość 900p i spadki framerate'u

Gry
1851V
Graficzna analiza Dark Souls III na Xbox One: rozdzielczość 900p i spadki framerate'u
Bartosz Dawidowski | 24.03.2016, 08:58

Niestrudzona ekipa Digital Foundry, działająca w ramach portalu Eurogamer, dorwała się już do Dark Souls III na Xbox One poprzez japoński Xbox Marketplace (jak to zrobić pisaliśmy wczoraj).

Digital Foundry przetestowało już wstępnie Dark Souls III na Xbox One. Co się okazuje? Gra śmiga na konsoli Microsoftu w natywnej rozdzielczości 1600x900 pikseli (na PS4 w 1080p).

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł pomimo tego uproszczenia nie ma większych problemów z aliasingiem i wygląda dobrze. Gorzej, że deweloperom nie udało się utrzymać stałych 30 fps. Animacja spada stosunkowo często do 26-27 klatek na sekundę. W walkach z bossami niestety animacja potrafi "chrupnąć" do wartości w okolicach 22 fps.

Gra śmiga na silniku Bloodborne. Redakcja Digital Foundry podkreśla, że tytuł na XOne działa "zaskakująco dobrze", biorąc pod uwagę fakt, że silnik gry był tworzony głównie z myślą o PS4. Możliwe, że w wersji na konsolę Sony również występować będą podobne spadki animacji (z czym przecież męczyliśmy się w Bloodborne), szczególnie w strefach z mgłą i przy starciach z bossami.

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.

Źródło: własne

Komentarze (110)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper