Rime nadal powstaje i ma się dobrze - Tequila Works poradzi sobie bez wsparcia Sony

Gry
760V
Rime nadal powstaje i ma się dobrze - Tequila Works poradzi sobie bez wsparcia Sony
Bartosz Dawidowski | 18.03.2016, 10:12

Rime zostało ujawnione w 2013 roku i wyglądało wtedy na to, że otrzymamy coś w rodzaju duchowego następcy genialnego ICO. Lata jednak mijają, a o projekcie ani widu ani słychu. Ostatnio nawet pojawiły się plotki, że Sony porzuciło ten tytuł ze względu na bardzo wolne postępy w pracach. Deweloperzy z Tequila Works zaprzeczają takim pogłoskom.

Wg pogłosek Sony zażądało od studia Tequila Works zwrotu dev-kitów oraz cofnęło finansowanie gry. Powód? Ponoć projekt "nie ma sensu", a cały "gameplay" jaki dotychczasowo ujawniono to zlepek przypadkowych elementów z fazy prototypowej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wreszcie otrzymaliśmy odpowiedź deweloperów z Tequila. Dyrektor kreatywny Raul Rubio Munarriz oraz szef działu PR Jose Herraez napisali na swoich profilach Twitter kilka komunikatów dla graczy.

Najważniejsza wiadomość jest taka, że studio się ostatnio rozszerzyło po przeprowadzce do nowego biura. Tequila twierdzi, że zatrudniono kilku nowych pracowników i że praca nad Rime "jest kontynuowana".

Deweloperzy zapewniają w kolejnych wpisach, że "produkcja idzie dobrze i zakończy się pomyślnie". Autorzy twierdzą, że długie oczekiwanie na wiadomości dotyczące postępów w pracach nie jest ich winą. Twórcy napisali też, że to nieprawda, że Sony porzuciło ten projekt ze względu na brak postępów w pracach w ciągu ostatnich 3 lat.

Cóż, dobrze słyszeć, że Rime nadal powstaje, bo tytuł przywołuje wspomnienia ICO i wygląda bardzo intrygująco. Tequila Works zapewnia, że będzie teraz - po przejęciu praw wydawniczych do Rime - często informować nas o postępach w pracach nad projektem.

Źródło: wccftech.com/tequila-works-team-rime-bigger-lack-news-due/

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper