Silnik Unity zachwyca grafiką w nowym demie technicznym

Na właśnie odbywającym się Game Developers Conference w San Francisco nie zabrakło nowych prezentacji graficznych. Widzieliśmy już piątą generację silnika Crytek w akcji, a teraz pora na demo techniczne Unity.
Był taki czas, że silnik Unity kojarzył się z graficzną tandetą. Dzisiaj rzeczona technologia rozwinęła się na tyle, że bez żenady może być używana również na platformach obecnej generacji. Unity wykorzystywane jest teraz nie tylko w smartfonowych popierdółkach, ale również przy tworzeniu tak ślicznych gier jak Ori and the Blind Forest, a przyszłość dla tego silnika wygląda coraz lepiej.
Autorzy technologii przedstawili w trakcie 30 edycji Game Developers Conference zupełnie nowe demo technologiczne, które przedstawia ogólny rozwój silnika. Fabularyzowany materiał "Adam" śmiga w czasie rzeczywistym na wersji beta Unity 5.4. Demo zostało odpalone na pececie wyposażonym w kartę graficzną GTX980 i przy rozdzielczości 1440p.




Fizyka w demie została obliczona dzięki narzędziu CaronteFX, które jest aktualnie dostępne dla deweloperów Unity na AssetStore.
Pełna wersja tej krótkiej opowieści o pewnym robocie ma pojawić się na imprezie Unity Europe 2016, która odbędzie się w Amsterdamie 31 maja 2016 r.