Tacoma zalicza opóźnienie. Twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie produkcji

Gry
499V
Tacoma zalicza opóźnienie. Twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie produkcji
Wojciech Gruszczyk | 14.03.2016, 21:18

Fullbright Company zapowiedziało Tacoma w 2014 roku i od tego czasu wyczekujemy na pozytywne informacje o dacie premiery. Niestety, twórcy dzisiaj poinformowali, że potrzebują zdecydowanie więcej czasu na dopracowanie tytułu.  

Autorzy Gone Home poinformowali na swojej stronie, że Tacoma zadebiutuje dopiero wiosną 2016 roku. Firma postanowiła wyjaśnić sytuację, ponieważ w tym przypadku nie mamy do czynienia z typowym przełożeniem premiery. Studio po ujawnieniu tytułu postanowiło zaprezentować wczesną wersję kilku zaprzyjaźnionym deweloperom i dzięki zebranym informacjom zwrotnym dosłownie przebudowano rozgrywkę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy chcą zaoferować graczom jak najlepsze doświadczenie, więc zdecydowano się na przełożenie premiery. W tytule pojawi się rozbudowany system ingerencji użytkownika w historię, który ma pozwolić zainteresowanym budować przygodę w trakcie rozgrywki. Dodatkowe 6 miesięcy pozwoli pracownikom Fullbright Company wypolerować projekt i jednocześnie zaoferować graczom jak najciekawszą historię.

Tacoma ma zadebiutować jednocześnie na Xboksie One i komputerach osobistych, a dzisiaj możecie spojrzeć na zwiastun, którym tytuł był promowany na ubiegłorocznym E3. 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-14-gone-home-developers-tacoma-delayed-to-spring-2017

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper