FireWatch z wyczekiwanym patchem poprawiającym animację i loadingi na PS4

Dwa tygodnie temu okazało się, że autorzy Firewatch nie poradzili sobie z okiełznaniem mocy PlayStation 4. Studio Campo Santo poprosiło o pomoc pracowników Sony, o czym pisaliśmy w osobnym newsie.
Premierowa wersja FireWatch miała problemy z płynnością animacji na PS4. Gra potrafi zgubić sporo klatek na sekundę, co owocowało frameratem zaglądającym poniżej granicy 20 fps.
Deweloperzy pracowali od momentu premiery nad tym problemem i wygląda na to, że w końcu poradzili sobie z płynnością animacji na konsoli Sony. Pochylono się również nad loadingami. Nowy patch, oznaczony kodem 1.02, jest już dostępny poprzez PSN. Łatka poprawia wg Campo Santo grę "w wielu aspektach".




Poniżej lista tematów, które zostały poprawione w rzeczonym patchu:
- Poprawiono dystans dorysowywania się obiektów i renderowania cieni (co powinno wyeliminować efekt pop-inu tekstur).
- Poprawiono znacznie loadingi w tle
- Poprawiono zawieszanie na ekranach ładowania
- Poprawiono wiele przypadków niestabilnego framerate'u
- Zmniejszono częstotliwość auto-save'ów, które powodowały czasem duże spadki framerate'u
- Poprawiono siatkę geometrii, która wcześniej nie uwzględniała prawidłowo kolizji
- Poprawiono działanie questów
Gracie w FireWatch? Na ile poważne były spadki framerate'u w tym indyku?