Capcom włączył społeczność fanów w telewizyjną reklamę Street Fighter V

Capcom póki co wywiązuje się z danego słowa. Firma zmienia podejście do tematu DLC w serii Street Fighter. Wczoraj wydawca zapowiedział, że dostaniemy rozszerzony tryb Story całkowicie za darmo. Dzisiaj natomiast możemy rzucić okiem na kolejny zwiastun nadciągającej bijatyki.
Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zgromadził przed telewizorami miliony osób. Z takiej sportowej okazji do marketingu skorzystało już Nintendo, które przygotowało na imprezę reklamę Pokemonów, kosztującą bagatela 5 mln dolarów. Wygląda na to, że gorszy nie chciał być Capcom, który przygotował reklamę Street Fighter V, która została wyemitowana w trakcie prawie tak samo popularnych rozgrywek NFL. I trzeba powiedzieć, że to całkiem udany materiał, w którym wykorzystano materiały z turniejów związanych z tą serią (m.in. z EVO).
Capcom podkreśla w ten sposób, że pamięta o społeczności swoich fanów. Oby tylko japońska firma dochowała swojej obietnicy, że nie będzie trzaskać łatwych pieniędzy na kolejnych DLC w postaci prostych zestawów ciuchów dla zawodników i że nie będziemy zmuszeni do kupowania kolejnych reedycji gry, żeby być na bieżąco.




Przy okazji warto sprawdzić, jakie alternatywne stroje postaci czekają na nas w Street Fighter V.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Street Fighter V.