Nowy spot promuje możliwości, jakie daje subskrypcja PlayStation Plus

PlayStation Plus zadebiutowało niegdyś jako świetna usługa, którą zapragnął wykupić niemalże każdy gracz chcący otrzymywać wielkie hity dosłownie za grosze. Dziś wszyscy wiemy w jakim miejscu znajduje się ta usługa.
Na początku Plus wygrywało z Goldem pod każdym względem, jednakże z upływem czasu jeden z obozów zakasał rękawy do roboty, drugi zaś spoczął na laurach, z których runął niczym stary zawalający się wieżowiec.
W wyniku tychże działań dziś to Sony stara się dogonić giganta z Redmond, co od wielu miesięcy się mu niestety nie udaje. Aby jednak wypromować swoją usługę wśród graczy Japończycy co jakiś czas kręcą reklamowe spoty starające się wykazać wszystkie zalety jakie płyną z Plusa.




Szkoda tylko, że hasło "24 gry rocznie", nie ma już tej samej mocy co 2 lata temu, gdy subskrybenci dostawali takie hity jak Far Cry 3, Metal Gear Rising: Revengeance, czy też Saints Row: The Third.