Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 05.11.2015 20:33
Sony chce walczyć o fanów strzelanek i wierzy w siłę Star Wars: Battlefront
859V

Sony chce walczyć o fanów strzelanek i wierzy w siłę Star Wars: Battlefront

Microsoft świętuje wyjątkowy wynik Halo 5: Guardians, ale Sony zamierza walczyć o miłośników strzelanek. Firma potwierdza wielkie nadzieje związane ze Star Wars: Battlefront (2015). Gra ma przyciągnąć graczy do PlayStation 4. 

Gracze na Xboksach One mogą cieszyć się z kolejnej bardzo mocnej strzelanki. Po Titanfall nadszedł czas na Halo 5: Guardians, które osiągnęło olbrzymi sukces. Wczoraj poznaliśmy pierwsze wyniki sprzedaży i produkcja zaliczyła najlepszy start w historii serii.

Mimo to Sony zamierza przyciągnąć do swojej konsoli miłośników FPS-ów i firma wierzy, że to właśnie Star Wars: Battlefront (2015) przyciągnie graczy do PlayStation 4. Lauren Bradley z brytyjskiego oddziału marketingu PlayStation zaznaczyła, że korporacja ma wielkie nadzieje związane z tytułem DICE. Pracownicy wierzą, że odpowiednia reklama zachęci graczy do  sięgnięcia po wersję gry na PS4.

Lauren wspomniała o efektownej reklamie pozycji, którą mogliśmy zobaczyć kilkanaście dni temu – właśnie ten spot podobno poruszył tłumy i gracze bardzo chętnie zapoznają się z Battlefrontem na urządzeniu Sony.

Nie od dzisiaj wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, ale nie możemy zapomnieć o jednym – gracze na Xboksie One mogą zapoznać się z tytułem na tydzień przed światową premierą... Niektórzy właśnie z tego powodu zapewne sięgną po zielone pudełko.

Na dzień dzisiejszy możemy mieć pewność, że premiera Star Wars: Battlefront (2015) będzie bardzo ciekawym wydarzeniem w naszej branży. 

Źródło: http://www.mcvuk.com/news/read/shooter-audience-switching-to-playstation-4-says-sony/0158590

Tagi: DICE Electronic Arts Sony star wars: battlefront (2015)