Napływają pierwsze oceny Assassin’s Creed: Syndicate - jak wypada opowieść w Londynie?
Kolejny rok i kolejny Asasyn? Niby tak, ale miłośnicy wielkich, otwartych światów pewnie głośno nie narzekają na londyński klimat. Gra już w najbliższy piątek ląduje na półkach sklepowych, więc dzisiaj możemy zapoznać się z pierwszymi ocenami.
Ubisoft musi zmazać plamę po problemach Unity i przyglądając się pierwszym recenzjom mam wrażenie, że gra nie zawiedzie miłośników serii. Tytuł może pochwalić się podobno świetnymi bohaterami (najlepsi w uniwersum?), pięknym Londynem, interesującym systemem tworzenia gangów, użytecznymi gadżetami, wpadającym w ucho soundtrackiem, wciągającą opowieścią i angażującymi zadaniami pobocznymi.
Co w tej sytuacji się nie udało? Podobno bardzo mocno zawodzi zakończenie, system walki jest słaby, pojawiają się problemy z kontrolą bohatera... W niektórych tekstach pojawia się również wzmianka o przewidywalnej opowieści.
Interesującym zagadnieniem są na pewno błędy, które występują w grze, ale podobno jest ich dużo mniej niż w słynnym Paryżu. Twórcy wyciągnęli wnioski po problemach „Jedności” i chociaż gra nie jest nieskazitelna, to można przyjemnie biegać po dachach Londynu. Tytuł również w niektórych miejscach łapie zadyszkę, ale sytuacja jest podobna jak w przypadku bugów – jest lepiej niż było.
Tak prezentują się pierwsze oceny (aktualna średnia: 77%):
- Game Informer - 90
- God is a Geek - 90
- GameSpot - 90
- Polygon - 85
- IGN - 82
- GamesRadar+ - 80
- Digital Spy - 80
- Dealspwn - 80
- GamesBeat - 85
- CGMagazine - 75
- TheSixthAxis - 75
- We Got This Covered - 70
- Hardcore Gamer - 60
- Push Square - 60
- VideoGamer - 50
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed: Syndicate.