SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 22.10.2015 13:23
CD Projekt RED ponownie ulepsza Wiedźmin 3: Dziki Gon - potężna lista zmian w łatce 1.11
5238V

CD Projekt RED ponownie ulepsza Wiedźmin 3: Dziki Gon - potężna lista zmian w łatce 1.11

Deweloperzy z CD Projekt RED nie mogą narzekać na brak atrakcji. Studio przygotowuje Cyberpunk, część ekipy dalej rzeźbi przy przygodach Wiedźmina, a przecież nie możemy zapomnieć o poprawkach. Najnowsza łatka do Dzikiego Gonu usprawnia tytuł oraz dodatek w wielu miejscach.

Twórcy z CD Projekt RED ponownie nie zawodzą i ulepszają swoje dzieła w wielu miejscach. Marcin Momot poinformował dodatkowo na forum, że najnowsza łatka eliminuje również problem ze znikającymi przedmiotami w trybie NG+. Informacja nie trafiła na poniższą listę, ale możecie mieć pewność, że niedogodność została usunięta.

W moim odczuciu miło, że pracownicy rodzimego studia nadal pracują nad Wiedźminem i wciąż usprawniają to dzieło... Możemy mieć pewność, że przynajmniej do czasu wydania drugiego fabularnego rozszerzania (początek 2016 roku) gra będzie stale poprawiana. 

Tak prezentuje się lista zmian z łatki 1.11:

OSIĄGNIĘCIA:

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zdobycie rynsztunku od ofirskiego kupca potrzebnego do Osiągnięcia “Nowa Moda”.

ROZGRYWKA:

  • Naprawiono błąd z nowymi Glifami w dodatku "Serca z Kamienia", które znikały z przypisanych "slotów" po zapisaniu i wczytaniu gry.
  • Poprawiono balans poziomu trudności arachnomorfów w zadaniu "Sezamie otwórz się!".
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał zabranie przedmiotów przed pokonaniem archegryfa w zadaniu "Dziedzictwo" będące częścią dodatku Serca z Kamienia.
  • Naprawiono problem, który powodował, że Płotka mogła zmienić się w karą klacz po zainstalowaniu dodatku Serca z Kamienia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi sprzedaż jakichkolwiek przedmiotów Hrabinie Mignole.
  • Usprawniono balans trudności bossów w dodatku "Serca z Kamienia" przez zmienne statystyki dla różnych poziomów trudności.
  • Umożliwiono przeniesienie przedmiotów z dodatku "Serca z Kamienia" do Nowej Gry+.
  • Naprawiono problem, który powodował, że Jadowity Zestaw Szkoły Żmii mógł być wykuty przez mistrza kowalstwa ­­ teraz może go wykuć jedynie kowal arcymistrz.
  • Mag ofirski z dodatku "Serca z Kamienia" będzie teraz odporny na nokaut przez Aard.
  • Naprawiono problem z Nową Grą+, który powodował, że zaklęcie było usunięte z pancerza po załadowaniu Nowej Gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że arachnomorfy były niewrażliwe na efekty powodowane przez bombę Gwiazda Tańcząca.
  • Opcja zaklinania pojawia się teraz w Glosariuszu/Samouczku.
  • Wprowadza szereg zmian do balansu trudności w Nowej Grze+.
  • Naprawiono błąd, który powodował że walka uniemożliwiała odpięcie kadzidła.

WYDAJNOŚĆ:

  • Poprawiono wydajność gry w kanałach w Oxenfurcie.

ZADANIA:

  • Gracz nie musi już kupować ofirskiego rynsztunku od kupca, by rozpocząć zadanie "Zdalekiego Ofiru".
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, który powodował nieprawidłowe ukończenie celów w poszczególnych scenariuszach zadania "Hulaj Dusza" w dodatku "Serca z Kamienia".
  • Zadanie poboczne "Druciarz, myśliwy, żołnierz, szpieg" znajduje się teraz w zakładce "Poszukiwania" w dzienniku.
  • Zadanie poboczne "Od miecza, głodu i zdrady" znajduje się teraz w zakładce "Poszukiwania" w dzienniku.
  • Naprawiono niekonsekwencję w komentarzu wypowiadanym przez Witolda po misji z Połykaczem Ognia w zadaniu "Hulaj Dusza".

WIZUALNE:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podświetlenia oznaczające wspomnienia w zadaniu "Żyli długo i szczęśliwie" nie miały odpowiedniego koloru po włączeniu trybu dla daltonistów.
  • Poprawiono sposób przedstawiania rzek i wodospadów w różnych lokacjach w dodatku "Serca z Kamienia".
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się we wnętrzach kanałów Oxenfurtu w dodatku"Serca z Kamienia".
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się wewnątrz latarni morskiej położonej na północny zachód od Wyspy Świątyń.
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się wewnątrz Świątyni Lilvani w dodatku "Serca z Kamienia".
  • Poprawiono cienie w Oxenfurcie w dodatku "Serca z Kamienia".
  • Naprawiono błąd, który powodował, ze pojawiało się zbyt dużo much podczas użycia Lamentowego kropierzu na Płotce.

­DLC

OGÓLNE:

  • Dodano brakującą grafikę dla DLC "Zestaw Skelligijskiego Rynsztunku".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy mieli pusty pasek życia i byli nieśmiertelni w zadaniach z DLC.
  • Naprawiono brak możliwości interakcji z skrzynią w zadaniu "Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka".
  • Naprawiono Nilfgaardzkie rękawice, które powodowały pojawianie się czerwonego prostopadłościanu pod Geraltem.

ZADANIA:

  • Naprawiono nieprawidłowo pojawiające się zlecenie rozpoczynające zadanie "Jak Kot z Wilkiem" na tablicy we wsi Rudnik.
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał graczowi ukończenie zadania "Najgroźniejszy potwór na Skellige".
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał graczowi rozpoczęcie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka"
  • Naprawiono problem uniemożliwiający graczowi zbadanie świń w zadaniu "Złoto Głupców".
  • Naprawiono rzadkie przypadki nieprawidłowego pojawiania się świń w czasie zadania "Złoto Głupców".
  • Usunięto duplikujące się zwłoki wilkołaka po zadaniu "Zlecenie: Najgroźniejszy potwór na Skellige".
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w przypadku odrzucenia zadania "Zlecenie: Najgroźniejszy potwór na Skellige" pojawiały się błędne cele.

WIZUALNE:

  • ● Naprawiono występujący w niektórych scenach problem wizualny z naszyjnikiem w alternatywnym wyglądzie Triss.

­Zmiany w głównej grze

ROZGRYWKA:

  • Naprawiono problemy z skalowaniem zadań i przeciwników w Nowej Grze+.
  • Zmodyfikowano schemat dla Mistrzowskich Rękawic Szkoły Wilka, można je stworzyć bez Rękawic Szkoły Gryfa.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że jeden z potworów w zadaniu "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" stawał się niezniszczalny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pełni naładowana umiejętność "Rozpłatanie" zadawała mniej obrażeń niż powinna.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnik mógł zostać zaatakowany raz jeszcze po walce w zadaniu "Wściekle pięści: Mistrz nad Mistrzami".
  • Naprawiono błąd w Nowej Grze+, który powodował, że niektórzy handlarze sprzedawali rynsztunek wymagający poziomów postaci 71­80.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że statystyki niektórych przedmiotów zmieniały się w trybie Nowa Gra+.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że poziom postaci nie wzrastał do 30 po rozpoczęciu trybu Nowa Gra+ i wczytaniu niektórych plików zapisu.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że znalezione przedmioty miały wymagania powyżej poziomu 70.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że zioła nie przechodziły do Nowej Gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użycie umiejętności "Młynek" przeciwko postaciom z ciężką bronią blokowało regenerację wytrzymałości.
  • Naprawiono błąd, który utrudniał poruszanie się podczas celowania kuszą.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy uderzeni znakiem Aard upadali w przeciwnym kierunku.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że zbroja i broń stworzone przed Aktualizacją 1.10, po aktualizacji posiadały inne wymagania i statystyki.

GUI:

  • [PC] Naprawiono problem, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie się nazw ustawień graficznych w opcjach gry.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że nie pojawiały się screenshoty w zapisach gry w czasie wyboru zapisu dla rozpoczęcia Nowej Gry+.

LOKALIZACJA:

  • Naprawiono nieprawidłowości w opisach trofeów w języku koreańskim.

WYDAJNOŚĆ:

  • [XBOX] Poprawiono wydajność gry w czasie zadania "W sercu lasu".

ZADANIA:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ghule nie pojawiały się w pobliżu kapliczki w Białym Sadzie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie "Racja Stanu" było oznaczane jako zakończone niepowodzeniem pomimo jego ukończenia.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że gracze nie mogli znaleźć klucza do stajni w zadaniu "Wyrównanie rachunków".
  • Naprawiono wiele błędów, które powodowały pojawianie się zaktualizowanych celów w zakładkach dziennika i postaci w nieprawidłowej kolejności.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący załączenie nieprawidłowej sceny w zadaniu "Za siedmioma morzami".
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający ukończenie zadania "Wilczyca".
  • Naprawiono problem z błędnym pojawianiem się postaci w scenie z megaskopem, jeśli podarowano kryształ Yennefer na Skellige w zadaniu "Wróg publiczny".
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, który sprawiał, że funkcje rozgrywki blokowały się po ukończeniu zadania "Przez czas i przestrzeń".
  • Gracz otrzyma nagrodę pieniężną za ukończenie zadania "Bez śladu".
  • Naprawiono problem w Nowej Grze+, który powodował, że skrzynia ze skarbem znikała przed zebraniem w zadaniu "Ostrze Berengara".
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał znalezienie kryształu wymaganego w zadaniu
  • "Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka".

UI:

  • [PC] Dodano opcję włączania/wyłączania HUD/minimapy przez użycie klawisza "Home" na klawiaturze..
  • Naprawiono problem, który powodował, że jeśli w opisie zadania nie było sugerowanego poziomu postaci, to nazwa miejsca jego wykonania wyświetlała się dwukrotnie.

Źródło: http://forums.cdprojektred.com

Tagi: cd projekt red patch wiedźmin 3: dziki gon wiedźmin 3: dziki gon - serca z kamienia

Elektryzujące newsy

Elektryzujące newsy
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Serca z Kamienia
  • Platformy:  PS4   XONE   PC 
  • Data premiery - Polska: 13.10.2015
  • Pełna
  • od lat 18 wulgarny język przemoc
Miesięcznik PSX Extreme