Microsoft przygotował „największą premierę w historii Xboksa One”

Pod koniec października będziemy świadkami niezwykle istotnej premiery dla Microsoftu. Twórcy chcą mieć pewność, że wszyscy gracze będą wiedzieć o tym debiucie i już od wielu miesięcy jesteśmy świadkami bardzo ciekawej kampanii marketingowej.
W moim odczuciu Microsoft nie musi się specjalnie męczyć z promocją Halo 5: Guardians. Gra zapowiada się wybornie i myślę, że miłośnicy satysfakcjonującego strzelania odliczają dni do premiery dzieła 343 Industries.
Amerykanie chcą jednak mieć pewność, że wszyscy usłyszą o powrocie Master Chiefa. Kampania marketingowa trwa od stycznia:




„Od stycznia naszą kampanię zobaczyło ponad 80% graczy z Wielkiej Brytanii. Kampania obejmuje telewizję, kino, sieć, reklamy, VOD i ma dotrzeć zarówno do hardcorowych jak i mainstreamowych graczy.”
Nikogo nie powinno dziwić, że Microsoft tak mocno skupia się na brytyjskim rynku. Gracze z Wysp już dawno pokazali, że kochają kupować nowe gry, więc warto walczyć o ich miłość. W sumie na amerykańskim rynku deweloperzy nie muszą się specjalnie starać.
Amanda Farr dodała, że w najbliższym czasie będziemy świadkami mocniejszej kampanii, która przypomni o premierze wszystkim zainteresowanym.
Na zakończenie warto wspomnieć, że 26 października odbędzie się specjalny live-stream, na którym przez 6 godzin będziemy mogli oglądać premierowe show.
A Wy pamiętacie o powrocie Master Chiefa? ;)