Wiedźmin 3 po patchu 1.10 z rewelacyjnym frameratem na PS4; wersja na XONE bez zmian

Zostawmy przez chwilę "Serca z Kamienia" i miłosne scenki z tego dodatku w spokoju. Premierze dodatku towarzyszyła publikacja nowego patcha do Wiedźmin 3: Dziki Gon. Okazuje się, że deweloperzy wprowadzili spore zmiany również do silnika gry.
Ekipa Digital Foundry miała już okazję przetestować aktualizację 1.10, największy jak dotąd patch, który otrzymał trzeci Wiedźmin. Okazuje się, że grafika w tytule poprawiła się w wersji na PS4. Głównie chodzi o framerate, który teraz w miejscach występowania mgły i wody (na moczarach) oscyluje wokół wartości 30 fps. Wcześniej było to 20 fps. W wielu miejscach możemy więc mówić o wzmocnieniu fps aż o 10 klatek na sekundę.




Jak wygląda sytuacja na XONE? Tutaj Digital Foundry zgłasza, że płynność animacji wynosi w Novigradzie ok. 26-28 fps. Czyli podobnie, jak w ostatnim patchu. Niestety w niektórych miejscach płynność animacji jest nawet odrobinę mniejsza, niż w poprzedniej aktualizacji. Poprawiono za to problemy z pop-inem obiektów i tekstur.
Patch 1.10 to oczywiście nie tylko poprawiony framerate na PS4 - to masa różnych modyfikacji, o których możecie poczytać więcej w tym miejscu. Plik aktualizacji zajmuje aż 15GB.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.