Assassin's Creed: Syndicate w rytmach Depeche Mode, czyli skrytobójcy w telewizji

Premiera już za 2 tygodnie. Ubisoft w związku z tym nasila swoje marketingowe wysiłki.
Tym razem możemy obejrzeć telewizyjną reklamę Assassin's Creed: Syndicate. Ubisoft postawił na sekwencję FMV, a więc nie zobaczymy tu ani grama rozgrywki. Materiał jest jednak całkiem ciekawy i może zainteresować grą osoby, które po prostu lubią motywy historyczne. Albo... które chcą pozwiedzać wirtualną wersję Londynu.
Pod koniec reklamy nie zabrakło oczywiście przypomnienia, że Sony sprzedaje zestawy PS4 + gra. Wczoraj firma ogłosiła, że takie pakiety (jak i "gołą" konsolę) będzie można kupić w USA taniej o 50 dolarów, niż jeszcze kilka dni temu.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed: Syndicate.