Ubisoft omawia system craftingu i drzewka rozwoju w AC: Syndicate

Gry
1535V
Ubisoft omawia system craftingu i drzewka rozwoju w AC: Syndicate
Kuba Kleszcz | 30.09.2015, 00:55

Francuski wydawca zorganizował sesję odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie rozwoju postaci i tworzenia przedmiotów, jak ulepszanie swojego gangu czy kwestia niewidzialności Evie.

Podstawą wykonywania przedmiotów są schematy pozyskiwane po skończeniu misji, od sojuszników lub znalezione w skrzyniach razem z pojedynczymi składnikami, które okażą się niezbędne w procesie craftingu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Elementy, z których możemy tworzyć konkretne przedmioty, posłużą także do dbania o gang i swoje interesy. Dadzą nam możliwość przekupienia policji, obniżą ceny w sklepach czy wspomogą gang. O nim, zwanym Rooks, więcej usłyszymy w kolejnej sesji FAQ.

Szczególnie pomocne i przez to wartościowe materiały wymagają szczęścia do znalezienia. Naszą szansę na to zwiększy specjalna umiejętność Scavenger, ale można także dbać o swoje relacje z wpływowymi mieszkańcami Londynu, np. przez wykonywanie misji pobocznych.

Otworem staną przed nami trzy drzewka rozwoju: Combat, Stealth i Ecosystem. Pakowanie punktów w Stealth i Combat dadzą bonusy przy combosach czy ulepszenia do zdrowia i posługiwania się wytrychem. Odnoga Ecosystem orbituje wokół świata gry, eagle vision, powozów oraz gangu.

Twórcy przyznają, że Jacob lepiej się czuje, korzystając z brutalnej siły, podczas gdy Evie bardziej pasuje działanie w ukryciu, choć nie oznacza to, że nie znają się wystarczająco na obu sztukach.

Unikalne umiejętności Jacoba pozwolą mu na automatyczne trafienia w głowę podczas kontrstrzałów (Gunslinger II), znaczne obniżenie ilości otrzymywanych obrażeń (Defense III) i prędkie wprowadzanie wrogów w stan bliski śmierci, co przekłada się na brutalne multikille (Mutilate II).

Evie otrzymała zgoła odmienny wahlarz możliwości: niewidzialność, którą złamie tylko bardzo bliski kontakt z przeciwnikiem (Chameleon), podwójna liczba niesionych noży do rzucania oraz zwiększenie zadawanych nimi obrażeń (Knife Master II) czy niemalże całkowite wytłumienie akcji Evie, dzięki czemu będzie ciężej ją wykryć na wrogim terytorium (Stealth III).

Jak Wam się podoba takie rozróżnienie postaci? Macie już swojego faworyta? Na koniec prezentacja designu Evie aktywującej kamuflaż.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed: Syndicate.

Źródło: http://blog.ubi.com/assassins-creed-syndicate-crafting-and-customization-faq/

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper