Resident Evil Requiem wygląda GENIALNIE na długiej rozgrywce. Znamy masę nowych szczegółów

Gry
1312V
Resident Evil: Requiem
AlbertWokulski | Dzisiaj, 06:40
PS5 XSX|S NS2 PC

Capcom na Tokyo Game Show zaprezentował nowy gameplay z Resident Evil Requiem. Twórcy ujawnili także całą masę szczegółów z oczekiwanego horroru.

Capcom zapewnia, że Resident Evil Requiem łączy w sobie to, co najważniejsze dla serii – silny element grozy i mocną akcję. Z jednej strony gracze zmierzą się z klaustrofobicznym klimatem, trudnymi zagadkami i zarządzaniem ekwipunkiem, a z drugiej czeka ich satysfakcjonująca walka, w której liczy się celność i taktyka. Studio podkreśla, że gra nie ograniczy się do schematu „biegnij i ukrywaj się” – walki mają być intensywne i dawać pełną frajdę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Największe emocje budzą nowi przeciwnicy – zombiaki, które tym razem „ewoluowały”. Nie przypominają już standardowych żywych trupów, bo wymagają od gracza nowych strategii. Niektóre z nich zachowują się niepokojąco, np. tłukąc głową o lustra, a ich ataki można prowokować nawet przez nadmierny hałas w otoczeniu. To zmusza do myślenia i sprawia, że każdy korytarz i każda walka to zupełnie nowe wyzwanie.

Pokazany fragment gry przeniósł nas do szpitala Rhode Hill Chronic Care – to dopiero początek historii, która rozwinie się w wielu innych miejscach poza Raccoon City. Capcom zaznacza, że demo pochodzi z bardzo wczesnego etapu gry, więc wciąż sporo zostało do odkrycia. Co ważne, Resident Evil Requiem  ma być świetnym punktem startowym zarówno dla nowych graczy, jak i dla weteranów serii – twórcy zapewniają, że fani odnajdą tu wiele oczekiwanych elementów, a jednocześnie pojawią się świeże pomysły, które odmienią rozgrywkę.

Grace to najbardziej nieśmiała i społecznie wycofana protagonistka w historii serii. Zmuszona do stawienia czoła ekstremalnym sytuacjom, stopniowo będzie zdobywać pewność siebie, nowe bronie i umiejętności. Równolegle Alyssa odkryje wielką tajemnicę związaną z incydentem w Raccoon City, co jeszcze mocniej powiąże Requiem z klasycznymi częściami serii.

Capcom podkreśla, że Resident Evil Requiem  będzie trudniejsze niż poprzednie odsłony, ale wprowadzi system poziomów trudności – na łatwym przeciwnicy są mniej agresywni, a domyślnie włączone zostanie wspomaganie celowania. Dzięki temu Resident Evil Requiem ma być dostępne dla nowych odbiorców, a jednocześnie wymagające dla hardcore’owych fanów.

Źródło: RinoTheBouncer

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper