Phantom Blade Zero nieprzypadkowo oferuje WIDOWISKOWE walki. Zespół wyznaczył cel, który wymagał poświęceń

Phantom Blade Zero to kolejna chińska gra, która przyciąga uwagę fanów gier akcji z całego świata. Deweloperzy szykują produkcję, która ma nie tylko być hołdem dla chińskiego gatunku wuxia, ale i slasherów. Jednak aby osiągnąć swój cel, twórcy musieli zrezygnować z pewnego istotnego elementu.
Twórcy Phantom Blade Zero wciąż testują cierpliwość graczy. Z jednej strony wciąż nie ujawnili daty premiery, choć ta ma zostać ogłoszona jeszcze w tym roku, a z drugiej dbają o to, aby o grze było wciąż głośno i regularnie udostępniają kolejne szczegóły.
Do Internetu trafił wywiad magazynu PC Gamer, w którym autor systemu walki, Quanli Ma ujawnił, dlaczego Phantom Blade Zero będzie posiadać widowiskowe pojedynki. Otóż cała koncepcja gry polega na połączeniu kung-fu i wuxii, a walka ma sprawiać, że „gracze będą chcieli tańczyć”. Deweloper zapowiedział jednak, że nie będzie to proste.




Jeśli chcesz przejść grę w przeciętny, niezbyt piękny sposób, jest to całkiem osiągalne. Ale jeśli chcesz to zrobić w bardzo piękny sposób, to jest to wymagający aspekt.
Zespół chciał, aby chińskie sztuki walki były satysfakcjonujące dla odbiorców, dlatego twórcy musieli pójść na pewien kompromis.
To oznacza w pewnym stopniu rezygnację z precyzyjnego sterowania na rzecz dynamicznej walki.