Realistyczny shooter ze znacznie lepszą grafiką na PS5 względem Xboksów. Różnice są zaskakujące

Gracze zachwycają się Ready or Not, ale okazuje się, że twórcy nie zajęli się idealnym wykorzystaniem mocy wszystkich konsol. W zasadzie o niektórych nawet zapomniano.
Ready or Not jest już dostępne na trzech platformach, a kolejni gracze z dużą przyjemnością sprawdzają realistyczny shooter. Gra w zasadzie jest sporym zaskoczeniem, ponieważ deweloperzy zadbali o świetną rozgrywkę oraz genialną grafikę.
W Ready or Not na konsolach znajdziecie dwa tryby wyświetlania (jakość i wydajność) i choć skupiając się na płynności rozgrywki możecie otrzymać 60 klatek na sekundę, to jednak oczywiście w tej sytuacji obniżona jest rozdzielczość, poziom szczegółów, okluzja otoczenia oraz cienie.




ElAnalistaDeBits potwierdza jednak niespodziewaną sytuację: Ready or Not w wersji na Xboksa X oferuje gorsze cienie i okluzję otoczenia w porównaniu z PS5.
Cienie w trybie jakości na Xboksie Series X są „takie same”, jak cienie w trybie wydajności na PlayStation 5. Cięcia są widoczne także w przypadku okluzji otoczenia czy też poziomie szczegółowości – Xbox Series S ma oferować podobne ustawienia do Xboksa Series X (niższe względem PS5). Twórcy jednak nie wykorzystali także możliwości PS5 Pro.
Autor materiału podkreśla, że średnia rozdzielczość Ready or Not na PS5 jest również „nieco wyższa niż na Xboksie Series X w trybie jakości”, ale za to (z powodu cięć) Xbox oferuje wyższą średnią rozdzielczość niż PS5 w trybie wydajności.