Realistyczny shooter ze znacznie lepszą grafiką na PS5 względem Xboksów. Różnice są zaskakujące

Gry
2396V
Ready or Not
AlbertWokulski | Dzisiaj, 09:10
PS5 XSX|S PC

Gracze zachwycają się Ready or Not, ale okazuje się, że twórcy nie zajęli się idealnym wykorzystaniem mocy wszystkich konsol. W zasadzie o niektórych nawet zapomniano.

Ready or Not jest już dostępne na trzech platformach, a kolejni gracze z dużą przyjemnością sprawdzają realistyczny shooter. Gra w zasadzie jest sporym zaskoczeniem, ponieważ deweloperzy zadbali o świetną rozgrywkę oraz genialną grafikę.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Ready or Not na konsolach znajdziecie dwa tryby wyświetlania (jakość i wydajność) i choć skupiając się na płynności rozgrywki możecie otrzymać 60 klatek na sekundę, to jednak oczywiście w tej sytuacji obniżona jest rozdzielczość, poziom szczegółów, okluzja otoczenia oraz cienie.

ElAnalistaDeBits potwierdza jednak niespodziewaną sytuację: Ready or Not w wersji na Xboksa X oferuje gorsze cienie i okluzję otoczenia w porównaniu z PS5.

Cienie w trybie jakości na Xboksie Series X są „takie same”, jak cienie w trybie wydajności na PlayStation 5. Cięcia są widoczne także w przypadku okluzji otoczenia czy też poziomie szczegółowości – Xbox Series S ma oferować podobne ustawienia do Xboksa Series X (niższe względem PS5). Twórcy jednak nie wykorzystali także możliwości PS5 Pro.

Autor materiału podkreśla, że średnia rozdzielczość Ready or Not na PS5 jest również „nieco wyższa niż na Xboksie Series X w trybie jakości”, ale za to (z powodu cięć) Xbox oferuje wyższą średnią rozdzielczość niż PS5 w trybie wydajności.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper