Hit PlayStation otwiera się na eksperymenty. Helldivers 2 za chwilę otrzyma prototypowe nowości

Helldivers 2 nie przestaje się rozwijać. Tym razem obrońcy Super Ziemi otrzymają nowy, eksperymentalny ekwipunek.
Piekłonurkowie nie tylko obronili swoją planetę przed Illuminati, ale i pozyskali ich broń. Już 17 lipca do gry trafi nowa obligacja wojenna.
Helldivers 2: Control Group wprowadzi serię potężnych, eksperymentalnych narzędzi, których niewłaściwe użycie może zaszkodzić użytkownikom.




- VG-70 Variable – siedmiolufowy karabin salwowy z trzema różnymi trybami ognia: Auto, który oferuje trzy wybieralne wartości szybkostrzelności; Volley, który oddaje pojedynczy strzał z każdej lufy jednocześnie; oraz Total, który oddaje całą pozostałą amunicję naraz. Badacze zauważyli, że używanie trybu Total z dużą ilością amunicji może spowodować obrażenia ciała użytkownika.
- Granat G-31 – lekki granat łukowy, który odbija się, jednocześnie wyładowując elektryczność, która razi wrogów (i Helldiversów) znajdujących się w pobliżu.
- Broń wsparcia PLAS-45 Epoch – ładuje plazmę w skupioną kulę, a następnie odpala. Ta broń jest gotowa do użycia na polu bitwy, ale dodatkowe dane badawcze sugerują, że może eksplodować w przypadku przeładowania. Nie ma trybu bezpiecznego
- Wieżyczka A/LAS-98 Laser Sentry – zasobniki z amunicją w standardowych wieżyczkach zostały zastąpione powiększonym radiatorem, co pozwala na nieograniczony ostrzał laserowy. Dział R&D przypomina jednak użytkownikom, że wieżyczka może się przegrzać i eksplodować, jeśli laser jest stale aktywny bez czasu na regenerację.
- LIFT-182 Warp Pack – Dział badawczo-rozwojowy wykorzystał moc Ciemnego Płynu do wygenerowania (w miarę) stabilnego tunelu czasoprzestrzennego na żądanie. Po aktywacji tunelu czasoprzestrzennego, użytkownicy mogą teleportować się na krótkie odległości bez cooldownu między skokami. W praktyce użytkownik jest wciągany do osobliwości, dematerializowany i zmaterializowany ponownie w nowym miejscu. Szef działu badań i rozwoju zauważył, że proces dematerializacji może być dość bolesny i że użytkownicy powinni pamiętać, że tunel czasoprzestrzenny nie jest w stanie utrzymać integralności przez dłuższy czas – każdy skok jeszcze bardziej go destabilizuje, a użytkownik może ponieść śmierć, jeśli osobliwość całkowicie się zapadnie. Niewielka cena za niezwykle wygodne przemieszczanie się!
Poza tym do gry trafią dwa nowe pancerze. AD-26 Bleeding Edge zapewni ochronę i większą swobodę ruchu, natomiast AD-49 Apollonian to ciężki pancerz, który ma pomóc w radzeniu sobie z niebezpieczeństwami związanymi z oceną całego tego nowego sprzętu.
Co ważne, obie zbroje mają nową umiejętność pasywną: Adreno-Defibrillator. Gdy gracz otrzyma śmiertelne obrażenia i zostanie powalony, Adreno-Defibrillator aktywuje się i przywróci pełne zdrowie. Wadą jest to, że ma on ładunek wystarczający tylko na jedno użycie, do tego użytkownik będzie stopniowo tracił zdrowie po zastosowaniu. Oprócz tego, twórcy nie zapomnieli również o dodaniu nowych peleryn, emotek oraz kart, które będą świadczyć o oddaniu i sporym wysiłku, jaki trzeba było włożyć w przetestowanie nowej technologii.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Helldivers II.