Uwielbiany boomer shooter doczeka się kontynuacji. Warhammer 40,000: Boltgun 2 na pierwszym zwiastunie

Boomer shootery zyskują coraz większe zainteresowanie, podobnie jak walka za Imperatora. Dlatego potwierdzono, że powstanie kolejna produkcja, która połączy oba te aspekty. Właśnie zapowiedziano Warhammer 40,000: Boltgun 2.
W 2023 roku fani uniwersum Warhammer 40,000, którzy byli spragnieni ekscytujących walk z siłami Chaosu, otrzymali FPSa, który był utrzymany w duchu pierwszoosobowych strzelanek z lat 90. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem, przez co najpierw doczekała się dodatku, a teraz otrzyma kontynuację.
Twórcy z Auroch Digital właśnie zapowiedzieli, że w produkcji jest Warhammer 40,000: Boltgun 2. Gra trafi na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S w 2026 roku i ponownie zaoferuje rozgałęzioną kampanię dla jednego gracza. Zainteresowani mogą już dodawać tytuł do listy życzeń.




Warhammer 40,000: Boltgun 2 będzie bezpośrednią kontynuacją, gdyż akcja rozpocznie się w miejscu, w którym zakończyła się pierwsza część. Fani mogą mieć pewność, że otrzymają brutalną produkcję, która płynnie połączy mroczne uniwersum Warhammer 40:000 z dynamiczną strzelanką pierwszoosobową i przeniesie graczy do nigdy wcześniej niewidzianych miejsc.
Przenieś walkę do nigdy wcześniej niewidzianych światów i pokonaj wrogów, którzy tam czyhają. Od kolosalnych wysokości miasta-ula po nieprzebyte namorzynowe bagna dżungli, będziesz musiał pokonać wyzwania każdego biomu, aby ukończyć swoją misję.
Poza tym głównymi cechami Warhammer 40,000: Boltgun 2 będą:
- Wybuchowa rozgrywka FPS – Zniszcz wrogów w emocjonującej walce.
- Rozgałęziona kampania – Wybierz własną ścieżkę przez kampanię, przy czym każda gałąź charakteryzuje się unikalnymi poziomami.
- NOWI Wrogowie – Staw czoła nigdy wcześniej niewidzianym wrogom z różnych frakcji.
- NOWA BROŃ – Niszcz hordy bezlitosnych heretyckich szumowin za pomocą niszczycielskiej broni.
- NOWE lokacje – odkryj różnorodne światy i biomy.
- Przewodnik nawigacyjny – Poruszaj się bez trudu po polu bitwy, aby zawsze znajdować się w centrum starcia.