„To kwestia zachowania balansu” - Bethesda tłumaczy się z poziomu graficznego Fallout 4

Gry
1376V
„To kwestia zachowania balansu” - Bethesda tłumaczy się z poziomu graficznego Fallout 4
Bartosz Dawidowski | 19.06.2015, 08:56
PC PS4 XONE

Pomimo faktu, że Fallout 4 wygląda wyśmienicie, jak na sandboksowego RPG-a, niektóre osoby nie mogą przeżyć faktu, że gra Bethesdy nie ma grafiki tak pięknej jak w nowych grach akcji AAA. Deweloperzy postanowili zatem ponownie wypowiedzieć się na temat aspektów wizualnych w czwartym Falloucie.

Niektórzy gracze cały czas krytykują poziom graficzny w Fallout 4. Pete Hines z Bethesdy wypowiedział się na ten temat w rozmowie z redakcją Gamespot. Gość podkreślił, że grafika mogłaby być w Fallout 4 lepsza, ale wtedy ucierpiałyby na tym bardziej wyrafinowane systemy, np. zaawansowany mechanizm rzemieślniczy, który pozwala na rozkładanie na części pierwsze wszystkich przedmiotów w lokacjach i stawianie własnej chałupy, niczym w The Sims.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"Wszystko co robimy to utrzymywanie pewnego balansu. Moglibyśmy stworzyć najładniejszą grę na rynku, ale musimy zmniejszyć poziom graficzny, by zrobić miejsce dla pozostałych elementów gameplayu" - powiedział Hines.


Todd Howard dodał do tego swoje 3 grosze, zapowiadając, że otoczenie w Fallout 4 będzie bardziej zróżnicowane niż w Fallout 3. Przede wszystkim chodzi o inną paletę barwną niż wieczne odcienie szarości i beży. Przemierzanie takiego środowiska przez wiele godzin ma być - wg Howarda - "mniej depresyjne".

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: http://www.vg247.com/2015/06/19/fallout-4-graphics-dialled-back-pc-ps4-xbox-one/

Komentarze (50)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper