Hideo Kojima ujawnił kluczową grafikę promocyjną nowego Metal Gear Solid

Hideo Kojima znany jest od lat z zamiłowania do kina. Sławny deweloper umieszcza nie tylko w swoich kolejnych grach masę "hollywoodzkich" cut-scenek, ale dba również o iście filmową promocję swoich produkcji.
Nie inaczej jest w przypadku Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Hideo Kojima przedstawił na swoim Twitterze jedną z najważniejszych grafik, które będą wykorzystywane w promocji nowej przygody Snake'a. Kojima ujawnił, że za obraz, kojarzący się z grafikami promocyjnymi klasycznych hollywoodzkich produkcji, odpowiada Pablo Uchida. Takie plakaty pojawią się w japońskich sklepach zaraz po skończeniu targów E3 2015. Trzeba powiedzieć na marginesie, że praca jest na tyle dobra, że spokojnie mogłaby wylądować nawet na okładkach The Phantom Pain.
MGSV TPP's new key art by Pablo Uchida, a genius illustrator in Japan. The poster will be at stores in Japan after E3 pic.twitter.com/6aQUX4v8s9
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 8, 2015




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.