Premierowy patch nie poprawia loadingów w Bloodborne - w drodze inna łatka

Pierwsze recenzje Bloodborne wprowadzają w optymizm - średnia ocen gry z 35 recenzji to aktualnie 9,3/10. Mogłoby być pewnie jeszcze lepiej, gdyby nie pewien szkopuł...
W wielu recenzjach przewija się ta sama wada, wymieniana przez recenzentów. Chodzi o długie, bo trwające nawet 40-50 sekund loadingi, po śmierci postaci. Okazało się, że premierowy patch nie poprawił tego elementu rozgrywki. Redakcja JustPushStart zapytała From Software i Sony, czy jest szansa na szybkie poprawienie tej niedogodności. Okazuje się, że deweloperzy pracują aktualnie nad nowych patchem:
"Jeśli chodzi o długość loadingów, to możemy powiedzieć, że zespół deweloperski aktualnie szuka w oddzielnym patchu sposobów na skrócenie czasu ładowania gry. Dodatkowo zespół usprawnia ogólne zachowanie tytułu oraz poprawia małe bugi" - odpowiedział rzecznik prasowy firmy.




Na szczęście z recenzji wynika, że twórcom udało się tym razem uniknąć kompromitujących problemów z frameratem, które występowały chociażby w Dark Souls.
Naszą ocenę Bloodborne znajdziecie w najnowszym numerze PSX Extreme.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.