Eternal Strands - pierwszy zwiastun nowej gry od byłych twórców Dragon Age. Jest ambitnie i kolorowo

Gry
709V
Eternal Strands first trailer
Grzegorz Cyga | 02.04, 20:30

Zgodnie z zapowiedzią, dziś dowiedzieliśmy się co dla graczy szykuje studio Yellow Brick Games, któremu przewodzi były twórca serii Dragon Age. Poznajcie Eternal Strands.

Eternal Strands to pierwszy tytuł studia Yellow Brick Games, o którym po raz pierwszy usłyszeliśmy kilka dni temu.  Będzie to trzecioosobowa gra typu action adventure, która trafi w 2025 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. 

Dalsza część tekstu pod wideo

W Eternal Strands gracze wcielą się w Brynn, młodą, nieustraszoną Tkaczkę, która wyrusza przez fantastyczne, ale spustoszone przez kataklizm królestwo, aby odkryć tajemnice niegdyś potężnego narodu - Enklawy - i odzyskać dom swojego ludu.

Rozgrywka będzie polegać na walce z 25-metrowymi stworzeniami pokroju olbrzymich bestii i humanoidalnych konstruktów, które chcą cię zniszczyć (co zostało zainspirowane przez Shadow of the Collosssus i serię Monster Hunter) i wykorzystywaniu magii w celu manipulacji otoczeniem czy przeciwnikami (zupełnie jak w Legend of the Zelda: Tears of the Kingdom).

Używaj otoczenia i temperatury, aby zyskać przewagę w walkach z różnorodnymi, fantastycznymi stworzeniami. Skieruj ognisty oddech smoka na pokrytych lodem sługusów. Wspinaj się na dowolne powierzchnie i korzystaj ze zdolności magicznych, aby utworzyć nowe ścieżki. Odkryj świat, zbadaj zaginione tajemnice Enklawy i rzuć wyzwanie potężnym tytanom.

Jednakże w tej przygodzie nie będziemy sami, gdyż w grze będą nam towarzyszyć inni użytkownicy magii, tzw. Weaverband. Co ciekawe, po wejściu w kartę Steam gry możemy się dowiedzieć, że przy produkcji Eternal Strands wykorzystywana jest sztuczna inteligencja.

Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji było ściśle ograniczone do wewnętrznych celów rozwojowych, które później zostały zastąpione ostatecznymi zasobami i wydajnością.

Ta technologia sztucznej inteligencji została wykorzystana do stworzenia tymczasowych zasobów zastępczych zarówno dla narracji, jak i efektów dźwiękowych podczas prac nad programem. Takie podejście pozwoliło zespołowi deweloperskiemu na stworzenie wydajnych i płynnych przepływów pracy, a także przetestowanie gry bez opóźnień. Te wygenerowane przez sztuczną inteligencję symbole zastępcze zostały następnie zastąpione ostatecznymi zasobami wyprodukowanymi przez zatrudnionych profesjonalnych aktorów głosowych i projektantów dźwięku, którzy zapewnili ostateczne występy i pejzaże dźwiękowe do gry.

Źródło: IGN

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper