Nocny Wędrowiec z pierwszymi konkretami. Twórcy połączą gatunki i zapewnią rozgrywkę na 20-30 godzin

Gry
2233V
Nocny Wędrowiec główny bohater
Iza Łęcka | 18.03, 09:04

Mighty Koi wzięło na warsztat dwa znane IP – Thorgala oraz Nocnego Wędrowca – z których pierwsze materiały już elektryzują część graczy. Zgodnie z wizją studia drugi ze wskazanych tytułów powinien zapewnić bardzo intensywną walkę. Poznaliśmy konkrety.

Mighty Koi współpracuje z Jarosławem Grzędowiczem, by w przyszłości zaprosić graczy do wyjątkowego świata znanego czytelnikom serii książek „Pan Lodowego Ogrodu”. Twórcy wykorzystają IP do zaoferowania swoistego połączenia gatunków.

Dalsza część tekstu pod wideo

Marcin Grzegórski, jeden z głównych przedstawicieli Mighty Koi, w rozmowie ze Strefą Inwestorów potwierdził, że Nocny Wędrowiec, podobnie jak Thorgal, otrzyma budżet na poziomie 15-20 mln dolarów. Deweloperzy chcą za tę kwotę zrealizować grę i zadbać o jej marketing – choć finansowanie może ulec zwiększeniu, gdy znajdą się odpowiedni wydawca lub inni partnerzy.

Nocny Wędrowiec będzie połączeniem gatunków RPG i soulslike, ale należy zwrócić uwagę, że twórcy zamierzają czerpać garściami z wielu istotnych mechanik i rozwiązań: 

„Nocny Wędrowiec” jest połączeniem gatunków RPG i soulslike, charakteryzujący się unikalnymi rozwiązaniami i innowacyjnym podejściem do znanych i lubianych przez graczy mechanik. W grze wykorzystano konstrukcję poziomów znaną z gier z gatunku Metroidvania (podgatunek gier akcji – przyp. red.) oraz system walki rodem z produkcji soulsborne'owych (nazwa gatunku gier powstała z połączenia tytułów: Dark Souls oraz Bloodborne – przyp. red.), który kładzie nacisk na dynamiczną, a zarazem taktyczną rozgrywkę. Jednocześnie istotnym aspektem całego doświadczenia jest wyraźnie zarysowana, wciągająca fabuła. W grze zastosowano konstrukcję zadań znaną zagorzałym fanom klasycznych gier RPG. 

W trakcie rozgrywki gracze otrzymają wsparcie sztucznej inteligencji, która poprawi wydajność protagonisty. Polskie studio planuje zapewnić fabułę na 20-30 godzin zabawy:

Podczas podróży graczowi towarzyszyć będzie Cyphral - biologiczna sztuczna inteligencja połączona z układem nerwowym bohatera, której zadaniem jest wspieranie go w niebezpiecznej misji i znaczne zwiększenie jego siły, refleksu i wytrzymałości. Obecność Cyphral pomoże graczowi w obliczu nieznanego, ale zbyt częste korzystanie z jego mocy może mieć swoje konsekwencje... Grę szacujemy na 20-30 godzin rozrywki.

Źródło: Strefa Inwestorów

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper