Avatar: Frontiers of Pandora z celowaniem żyroskopowym na PS5 i ulepszoną grafiką. Duże zmiany w grze Ubisoftu

Gry
1636V
Avatar Frontiers of Pandora
Bartosz Dawidowski | 01.03, 12:32

Ubisoft ciągle dopracowuje Avatar: Frontiers of Pandora. Tytuł otrzymał właśnie ważną aktualizacją 1.005 na PS5, XSX oraz PC.

Aktualizacja zajmuje ok. 9,5 GB na XSX i PC oraz 7,1 GB na PS5. Patch 1.005 wprowadza szereg ważnych poprawek, przede wszystkim rozwijając obsługę kontrolera DualSense o Motion Aiming (opcję celowania z pomocą czujników żyroskopowych DualSense)

Dalsza część tekstu pod wideo

Być może najciekawsze zmiany dotyczą technicznych aspektów grafiki. Do Avatar: Frontiers of Pandora wprowadzono opcję ustawienia rozmycia w wolumetrycznym efekcie mgły i poprawiono działanie AMD FSR 3 na wszystkich platformach, tak by występowało tutaj mniej przekłamań obrazu. W zakresie grafiki ulepszono też detekcję kolizji, migotanie NPC i przenikanie postaci przez obiekty. Zoptymalizowano też znacząco ładowanie obiektów, co zmniejsza pop-in. W grze pojawiło się również ustawienie poziomu mocy Motion Blur. Deweloperzy zadbali o ułatwienie niektórych wyzwań bojowych na poziomie trudności Medium i Low.

Na PC autorzy zadbali o zmniejszenie zacinania animacji, przez optymalizację streamingu tekstu a także naprawili defekty obrazu w interfejsie podczas używania Frame Generation.

Pełna lista zmian czeka na was tutaj.

Źródło: https://www.ubisoft.com/en-us/game/avatar/frontiers-of-pandora/news-updates/4n9tXhh2BLM5jghfxr2xOT/avatar-frontiers-of-pandora-title-update-3

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper