Elden Ring z gigantycznym wynikiem. Elden Ring: Shadow of the Erdtree cieszy się wielkim zainteresowaniem
From Software może z dumą patrzeć na wynik zwiastuna Elden Ring: Shadow of the Erdtree. Wczoraj nie brakowało gorących zapowiedzi oraz ekscytujących materiałów, tymczasem to soulslike japońskiego studia cieszył się największą popularnością.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree staje się faktem – po prezentacji najnowszego trailera, przyszedł czas na kolejne obiecujące szczegóły. From Software stworzyło największy dodatek w swojej historii, który powinien sprawić, że ponownie spędzimy dziesiątki godzin w klimatycznym, mrocznym świecie.
Pierwszy zwiastun Elden Ring: Shadow of the Erdtree rozpoczął kampanię promocyjną rozszerzania, a najnowsze dane jasno pokazują, że zainteresowanie produkcją nie słabnie.
Materiał z Elden Ring: Shadow of the Erdtree w niespełna 24 godziny osiągnął ponad 6,3 mln wyświetleń na głównym koncie Bandai Namco Europe, jednak pamiętajmy, że ujęcia zostały także dodane na inne kanały.
Zwróćmy uwagę, że już materiały z pierwszego Elden Ring osiągały bardzo dobre rezultaty.
Dla porównania - najczęściej oglądany zwiastun Elden Ring ma 12 milionów wyświetleń w ciągu 2 lat.
For reference - the most viewed Elden Ring trailer of all time has 12M views in 2 years. pic.twitter.com/KIx7BgYyEU
— Kami (@Okami13_) February 22, 2024
Bandai Namco wykorzystało spory rozgłos wynikający z pokazania rozszerzenia i ogłosiło oficjalny rezultat Elden Ring. Gracze przez 2 lata kupili ponad 23 mln egzemplarzy wymagającej przygody, co możemy uznać za ogromny sukces studia.
Elden Ring sprzedał się w ponad 23 milionach egzemplarzy na całym świecie!
Elden Ring has sold over 23 million units worldwide! #ELDENRING https://t.co/67nhr3MsFu pic.twitter.com/r23UvfxuHr
— Genki✨ (@Genki_JPN) February 22, 2024
Elden Ring: Shadow of the Erdtree zadebiutuje za 120 dni i bez wątpienia będzie jedną z najgorętszych produkcji 2024 roku.