Netflix rozważał dodanie reklam do swojej usługi gier mobilnych i nadal może podjąć taki krok

Gry (plotka)
416V
Netflix logo
Igor Chrzanowski | 06.01, 16:45

Netflix bardzo poważnie rozważa swoje plany dotyczące podboju rynku gier wideo, inwestując grube miliony w naprawdę duże produkcje, w które można zagrać w ramach ich abonamentu.

Jedną z flagowych informacji jakimi chwalą się włodarze marki Netflix jest to, że gry mobilne dostępne w ich abonamencie pozbawione są całkowicie reklam oraz mikropłatności, które są dla wielu graczy zmorą i zarazą rynku mobilnego na Androidzie oraz iOS. Jednakże nie zawsze tak było i być może w niedalekiej przyszłości może się to zmienić. Skąd to wiadomo?

Dalsza część tekstu pod wideo

Serwis Insider Gaming dotarł do informacji, wedle których w zeszłym roku rozważano zmianę tego podejścia i jednak umieszczenie zarówno materiałów promocyjnych jak i mikropłatności w grach dostępnych w ramach abonamentu Netflix. Plany te póki co porzucono ale nikt z rozmówców serwisu jednoznacznie nie zaprzeczył temu, czy takie zmiany pojawią się w następnych latach. Jedyny komentarz jaki brzmi jakoś sensownie mówi o tym, że Netflix chce zapewnić autorom gier swobodę twórczą bez martwienia się o zarobki swoich przyszłych dzieł.

Chcemy zapewnić zróżnicowane wrażenia z gier, a częścią tego jest umożliwienie twórcom gier myślenia o tworzeniu gier wyłącznie z perspektywy przyjemności gracza i bez konieczności martwienia się o inne formy monetyzacji takie jak reklamy, czy mikropłatności. 

Jak myślicie, Netflix zmieni swoją politykę gier mobilnych?

Źródło: Insider Gaming

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper