Diablo 4 z kolejnymi poprawkami. Patch 1.1.2 usuwa błędy i usprawnia jedną z klas

Blizzard nie próżnuje i nieustannie pracuje nad poprawkami do Diablo 4. Najnowsza aktualizacja nie została wcześniej zapowiedziana, za to zajmuje się kilkoma istotnymi zmianami w produkcji.
Blizzard ciągle próbuje reagować na wydarzenia na serwerach Diablo 4. Ostatni patch nie przynosi gigantycznych nowości, lecz śmiałkowie powinni odczuć skrócenie czasu oczekiwania na plugawca, który pojawi się już w 2 sekundy po aktywacji plugawego serca. Przygotowany został kanał handlowy, który jest domyślnie uruchomiony dla wszystkich uczestników rozgrywki – możemy z niego zrezygnować.
Ponadto twórcy zajęli się poprawkami w podziemiach i wydarzeniach, zadaniach, interfejsie oraz usprawnieniu wrażeń użytkownika. Zmiany odczują także druidzi – zespół nie tylko usunął błąd podczas korzystania z Aspektu Skały Metamorficznej, ale przyjrzał się wilkołakom przywołanym przez Aspekt Alfy oraz aktywacji mocy Porywiste Wiatry.




Tym samym Blizzard nawet kilkanaście tygodni po premierze musi trzymać rękę na pulsie i zajmować się pewnymi niedoróbkami, których doświadczają gracze. Część bugów znalazła się w tytule od czasu startu 1. sezonu rozgrywek, a ekipa odpowiedzialna za pozycję musi stale monitorować aktywność społeczności, reagując na zgłoszenia.
Diablo 4 – patch 1.1.2
Zmiany rozgrywki
- Czas oczekiwania na pojawienie się na świecie plugawca po aktywacji plugawego serca został zmniejszony z 5 sek. do 2 sek.
- Gracze domyślnie uczestniczą teraz w kanale handlowym. Można zrezygnować z tej opcji w ustawieniach gry.
Poprawki błędów
Podziemia i wydarzenia
- Naprawiono błąd, przez który można było powtórnie przechodzić te same Podziemia Koszmarów po awansowaniu innego członka drużyny na lidera.
- Naprawiono błąd, przez który postęp wydarzenia Nadciągające Legiony mógł zablokować się po pokonaniu wszystkich pobliskich wrogów.
Druidzi
- Naprawiono błąd, przez który podczas używania Aspektu Skały Metamorficznej rzucany Głaz nie zadawał więcej niż 100% obrażeń.
- Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Porywiste Wiatry uaktywniała się przy niszczeniu przedmiotów.
- Naprawiono błąd, przez który wilkołaki przywołane przez Aspekt Alfy unosiły się nad ziemią.
Zadania
- Naprawiono błąd, przez który nie dało się ukończyć zadania „Gdy Światłość się Mroczy”.
- Naprawiono błąd, przez który można było zdobyć nieograniczoną liczbę eliksirów żelaznej skóry, wielokrotnie przyjmując i porzucając zadanie „Rozpaczliwe Remedia”.
- Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli lider drużyny był martwy w momencie pokonania bossa.
- Naprawiono błąd, przez który postęp w zadaniu „Zew Starożytnych” nie aktualizował się, jeśli Gharl został zabity, zanim rozpoczął się jego dialog.
- Naprawiono błąd, przez który zadania poboczne dotyczące wytwarzania przedmiotów mogły kierować graczy do niewłaściwych postaci niezależnych.
Interfejs i wrażenia użytkownika
- Naprawiono błąd, przez który na mapie świata pojawiały się białe linie.
- Naprawiono błąd, przez który po ukończeniu rozdziału menu postępów sezonowych mogło działać niepoprawnie.
- Naprawiono błąd, przez który powiadomienie o pojawieniu się bossa świata mogło działać niepoprawnie, jeśli gracz nie odblokował jeszcze Szeptów Umarłych.
- Naprawiono błąd, przez który odnośniki do przedmiotów wysłane na czacie nie wyświetlały się poprawnie w aplikacji Battle.net.
- Naprawiono błąd, przez który znacznik zadania „Powstrzymywanie Potopu” wyświetlał się przy wyjściach z podziemi, ale nie na mapie świata.
- Opisy uwięzionego serca Tal’Rashy i uwięzionego serca Wielkiej Uczty zawierają teraz poprawną informację o tym, że ich premie są dodawane, a nie mnożone.
- Opis uwięzionego serca determinacji został zaktualizowany, żeby lepiej wyjaśniać, że jego działanie polega na zmniejszaniu mocy używanych przez wrogów efektów wysysających zasoby.
Różne
- Naprawiono błąd, przez który cel postępów sezonowych „Dar Przypływu” nie mógł zostać prawidłowo zrealizowany.
- Naprawiono błąd, przez który teleportacja do wejścia do podziemi mogła zostać użyta, kiedy postać była pod wpływem umiejętności zapewniających nietykalność (takich jak Krwawa Mgła).
- Naprawiono błąd, przez który nie dało się wchodzić w interakcje z niektórymi obiektami – w szczególności ze zwłokami.
- Naprawiono błąd, przez który umiejętności wierzchowca były czasem niedostępne po opuszczeniu miasta.
- Naprawiono błąd, przez który plugawa moc Rozmyślność niwelowała efekt ogłuszenia umiejętności niezadających obrażeń.
- Naprawiono błąd, przez który druidzi, nekromanci i łotrzy nie mogli grać za hełmy z kupcem Podejrzanych Osobliwości w miastach na Polach Nienawiści.
- Naprawiono błąd, przez który nie można było zastąpić wyposażonego gniewnego serca innym gniewnym sercem.
- Naprawiono błąd, przez który mroźny efekt pokutniczych trzewików nie wyświetlał się poprawnie na arenie walki z ostatnim bossem kampanii.
- Naprawiono błąd, przez który przedmioty z zadań mogły losowo pojawiać się w mieście.
- Wprowadziliśmy poprawki dotyczące stabilności i wydajności.
- Wprowadziliśmy różne poprawki dotyczące elementów ozdobnych dostępnych w sklepie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.