Twórczyni Redfall krytykowana. Przyjaciele wyśmiewają ją i cieszą się z problematycznego startu gry

Gry
4058V
Redfall łzy
Iza Łęcka | 10.05.2023, 09:57

Arkane Studios próbuje ratować sytuację i pracuje nad następnymi poprawkami do produkcji o krwiopijcach, nie ulega jednak wątpliwości, że efekty prac deweloperów nie przyniosły im dobrej sławy, a wielu z nich musi stawić czoła niewybrednym komentarzom i niekorzystnym opiniom. Animatorka Sadie Boyd przyznała, że ostatnie dni nie były dla niej najłatwiejsze, a nawet przyjaciele napawają się nieudanym debiutem Redfall.

Arkane Studios przez kilka lat rozwijało nowe IP i choć produkcja zaliczyła spore opóźnienie, bo pierwotnie miała zadebiutować w połowie zeszłego roku, wkroczyła na rynek z wieloma niedociągnięciami. Obecnie ekipa zajmuje się wstępnymi problemami, w tym tygodniu udostępniona została pierwsza aktualizacja, lecz trzeba przyznać, że tytuł czeka jeszcze długa droga.

Dalsza część tekstu pod wideo

Do sprawy odniosła się Sadie Boyd, starsza artystka 2D w Arkane Studios, która od kilku lat jest związana z zespołem. Jej najnowszy wpis może zaskoczyć – okazuje się, że nawet jej bliscy znajomi wyśmiewają trudny debiut gry, która nie osiągnęła sukcesu już na starcie.

Artystka spotkała się niewybrednymi komentarzami, że zespół zasłużył na krytykę, a jego pracownicy będą posiadać „skażone” CV, co może wpłynąć na potencjalne możliwości zmiany pracy.

Nie spodziewałam się, że moi rówieśnicy, przyjaciele i koledzy będą otwarcie szydzić i cieszyć się z trudnego startu [produkcji - przyp.red.]. 

Cieszenie się z porażki innych, bez względu na to, jakie uczucia żywisz wobec firmy, wydaje się podłe. 

Czuję się smutna, skołowana i rozczarowana.

Staram się utrzymywać pozytywne nastawienie, naprawdę. Ale jestem człowiekiem, mam uczucia.

Widząc ludzi, których podziwiałam, mówiących takie rzeczy jak "Zasłużyli na to" "Teraz ich CV są skażone" "Co za pieprzeni idioci" itp., prawdę mówiąc, zaczęłam się martwić.

Jak wspominaliśmy, Boyd od ponad 7 lat pracuje dla Arkane Studios, a w trakcie pełnienia swoich obowiązków miała okazję rozwijać Prey: Mooncrash. Wcześniej artystka była testerką w BattleCry Studios i stażyską w Bethesda Softworks.

Źródło: Purexbox

Komentarze (165)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper