Microsoft nie oszczędza. Korporacja promuje fuzję Activision Blizzard w nietypowym miejscu

Microsoft częściowo przekonał urzędników z Wielkiej Brytanii do wizji dostarczenia Call of Duty jak największej liczbie graczy, lecz przedsiębiorstwo pragnie poinformować o swoich planach jak najszersze grono odbiorców. W londyńskim metrze uruchomiona została kampania promocyjna.
Na początku marca gigant z Redmond wykupił całostronicowe reklamy promujące przejęcie Activision Blizzard w Financial Times oraz Daily Mail. Od tego czasu sprawa ruszyła nieco do przodu, a przedstawiciele CMA analizujący zakup Amerykanów stwierdzili, że działania korporacji nie wpłyną negatywnie na rynek konsol. Kiedy komisja zajmuje się następnym aspektem transakcji, wystartowała kolejna akcja reklamowa.
Tom Warren z The Verge zaprezentował reklamy znajdujące się w londyńskim metrze:




Microsoft wyświetla cyfrowe reklamy promujące przejęcie Activision Blizzard na niektórych stacjach metra w Londynie. Dzieje się to miesiąc po umieszczeniu całostronicowych reklam w dwóch brytyjskich gazetach i przed przedstawieniem decyzji CMA w sprawie umowy zaplanowanym pod koniec tego miesiąca.
Microsoft is now running digital ads for its Activision Blizzard acquisition at some London tube stations. It comes a month after placing full-page ads in two UK newspapers, and ahead of the CMA’s decision on the deal later this month https://t.co/OYOMDvOsld pic.twitter.com/lbq7ES1mF0
— Tom Warren (@tomwarren) April 13, 2023
Competition and Markets Authority pod koniec miesiąca ostatecznie zadecyduje, czy Microsoft będzie mógł pozyskać przedsiębiorstwo odpowiedzialne za rozwój Call of Duty, Diablo czy Overwatch. Urzędnicy od kilku tygodni zajmują się dogłębną analizą zagadnienia rozgrywki w chmurze, w tym czasie amerykański gigant podpisał kilka umów z różnymi firmami zajmującymi się cloud gamingiem.
W tym tygodniu korporacja rozszerzyła współpracę z brytyjską firmą telekomunikacyjną EE, dzięki czemu klienci firmy będą mogli liczyć na więcej profitów.