Cell-shading nigdy nie wyglądał tak dobrze!

Wiemy już, że prezentuje się wspaniale na PlayStation 4 na statycznych ujęciach. Gra rozwija jednak skrzydła dopiero w ruchu - sprawdźcie koniecznie zajawkę tej bijatyki, prosto z Tokyo Game Show 2014!
Guilty Gear Xrd -SIGN hula na Unreal Engine 3 i wykorzystuje 3D, stylizowaną na animowane sprite'y. Deweloperzy naprawdę umiejętnie wykorzystują technikę cel-shadingu! To jeden z lepszych przykładów, jak w 3D można uzyskać efekt zbliżony do animowanych rysunków.
Nowe Guilty Gear trafi na japoński rynek 4 grudnia 2014 r. Wydawca potwierdził już, że amerykańska wersja gry zostanie opublikowana kilka dni później. Co z europejską edycją jeszcze nie wiadomo, ale można się raczej nastawiać na okolice Bożego Narodzenia 2014 r.
Po screeny z rzeczonej bijatyki odsyłam Was tutaj.



