PlayStation Stars krytykowane przez graczy. Sony zapewni „pierwszeństwo” w obsłudze klienta
Społeczność PlayStation będzie zmuszona do korzystania z PlayStation Stars, ponieważ tylko użytkownicy zainteresowani programem lojalnościowym otrzymają pierwszeństwo w obsłudze klienta. Wiadomość została mocno skrytykowana przez społeczność.
PlayStation Stars zostało uruchomione w Japonii i gracze z tego regionu narzekają na jeden z elementów propozycji – program lojalnościowy może zapewnić użytkownikom lepszą obsługę klienta dla graczy.
Użytkownicy z Japonii potwierdzają, że PlayStation Stars posiada system czterech progów i każdy z klientów rozpoczyna poznawanie propozycji na 1 poziomie. Następnie przez kupowanie gier i zdobywanie trofeów może awansować do 4 lvl.
Sytuacja jest jednak interesująca, ponieważ zdobycie 4 poziomu wymaga kupienia czterech pełnoprawnych gier na PlayStation Store i zdobycia 128 rzadkich trofeów – dopiero w takim momencie będziecie na najwyższym lvl i otrzymacie dostęp do lepszej obsługi klienta.
Sony podkreśla, że 4 poziom zapewnia pamiątkowy przedmiot kolekcjonerski oraz w trakcie kontaktu z PlayStation Customer Support otrzymacie „pierwszeństwo w kolejności na czacie”.
Jeśli więc będziecie mieć problem, kot zje kontroler lub ktoś ukradnie Wasze konto, to mając 4 poziom PlayStation Stars od razu połączycie się z pracownikiem PlayStation, a w innej sytuacji będziecie czekać w kolejce.
Gracze z Japonii podkreślają, że obsługa klienta powinna traktować wszystkich graczy w identyczny sposób.