Dahmer jedną z najpopularniejszych produkcji Netflixa. Widzowie ochoczo poznają historię seryjnego mordercy

Filmy/seriale
991V
Dahmer – Potwór Historia Jeffreya Dahmera
Iza Łęcka | 29.09.2022, 13:59

„Dahmer – Potwór: Historia Jeffreya Dahmera” to jedna z wrześniowych nowości platformy Netflix, o której w ostatnich dniach zrobiło się niezwykle głośno i to nie tylko ze względu na oburzenie rodzin ofiar, których historia została wykorzystana. Nieliczne seriale debiutujące w serwisie cieszą się tak dużym zainteresowaniem, a opowieść koncentrująca się na losach „kanibala z Milwaukee” jest jednym z ostatnich hitów SVOD.

Jeśli w ostatnich dniach korzystaliście z platformy Netflix, to mogliście dostrzec, że w zestawieniach popularnych produkcji serwisu znalazł się miniserial autorstwa Ryana Murphy'ego. Debiut serii, w której główną rolę zagrał Evan Peters, odbił się szerokim echem nie tylko wśród użytkowników usługi, bowiem przedstawiał on życie jednego z najbardziej niebezpiecznych seryjnych morderców w Stanach Zjednoczonych. Rozgłos poniekąd wpłynął na oglądalność – zgodnie z podsumowaniem ubiegłego tygodnia produkcja jest największym debiutem serialowym od czasu 4. sezonu „Stranger Things”.

Dalsza część tekstu pod wideo

„Dahmer – Potwór: Historia Jeffreya Dahmera” w pierwszym tygodniu od premiery zajął pozycję lidera wśród anglojęzycznych seriali i uzyskał oglądalność na poziomie 196,2 mln godzin. Ten rezultat robi naprawdę dobre wrażenie, a śmiało możemy podejrzewać, że serial będzie wciąż budował swoją publikę, ponieważ wielu widzów dopiero w ostatnich dniach usłyszało o nowości – Netflix dość szybko poinformował o premierze i nie koncentrował się na zbyt rozbudowanej kampanii promocyjnej.

W ostatnich tygodniach zadebiutowały między innymi nowe odcinki „Cobra Kai”, pierwszy i jednocześnie ostatni sezon „Resident Evil”, widzowie mogli zobaczyć szeroko promowany „The Sandman” czy czerpiące garściami z futurystycznego świata „Cyberpunk: Edgerunners”, ale to historia mordercy cieszy się znacznie większym zainteresowaniem.

Dla porównania, 4. sezon „Stranger Things” uzyskał 301,3 mln godzin w pierwszych dniach od debiutu, 2. sezon „Bridgertonów” został zobaczony przez ponad 251 mln godzin, a „Squid Game” w trzecim tygodniu od premiery był oglądany przez 571,76 mln godzin – hit Netflixa został nieco później dostrzeżony przez wielu użytkowników serwisu.

Warto dodać, że streamingowy gigant idzie za ciosem i już 7 października ukaże się podzielony na trzy odcinki dokument „Rozmowy z mordercą: Taśmy Jeffreya Dahmera: Miniserial”. Sprawdźcie naszą recenzję miniserialu „Dahmer – Potwór: Historia Jeffreya Dahmera”.

Źródło: Forbes

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper