FIFA 23 w analizie grafiki. Porównanie jakości oprawy i framerate’u na Xbox Series X|S, PlayStation 5 i PC

News
2713V
FIFA 23
Bartosz Dawidowski | 28.09, 10:44

Pierwsze recenzje FIFA 23 wskazują na udaną, sportową produkcję. Jak wygląda sytuacja z grafiką na poszczególnych platformach?

Analizę jakości wizualnej w FIFA 23 przedstawiła redakcja El Analista De Bits. Ekipa wzięła pod lupę wydania gry na PS5, Xbox Series X|S oraz PC.

Podstawowe parametry graficzne FIFA 23:

  • PS5: 2160p/60fps
  • Xbox Series S: 1080p/60fps
  • Xbox Series X: 2160p/60fps

We wszystkich wydaniach FIFA 23 grafika działa przy prawie takich samych ustawieniach szczegółowości cieni, tekstur, geometrii obiektów. Jedynie na Xbox Series S gra oferuje cienie w nieco niższej rozdzielczości. Minimalnie lepszą jakość cieni można też zauważyć na ustawieniach Ultra, grając na PC.

Zasadnicze różnice między konsolami i PC widać tylko w rozdzielczości natywnej (PS5 i XSX zapewniają ten sam poziom 2160p a XSS 1080p). Redakcja podkreśla, że wizualnie edycje na PS5 i XSX „są identyczne, tak jak było wcześniej w przypadku FIFA 21 i FIFA 22”.

Jak poszło EA w kwestii framerate’u? Nawet na najsłabszym sprzęcie w zestawieniu możemy być pewni utrzymywania idealnego poziomu 60 fps. Podczas replayów na wszystkich konsolach musimy się natomiast zadowolić poziomem 30 fps. Na PC z kartą graficzną RTX 3080 na pokładzie możemy osiągnąć 120 fps a podczas powtórek 60 fps.

W tym miejscu czeka na was przegląd ocen z recenzji FIFA 23.

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=jvIlu7P7HaU

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper