Slime Rancher 2 cieszy się wysokim zainteresowaniem. Wystarczyło 6 godzin, aby sprzedać 100 000 egzemplarzy

Filmy/seriale
2173V
Slime Rancher 2
Kajetan Węsierski | 24.09.2022, 13:30

Slime Rancher z 2017 roku nigdy nie był hitem, który podbiłby serca tabunów ludzi na całym świecie. To od początku była przyjemna gra z dość prostymi założeniami, które mogły trafić do konkretnego grona odbiorców. Tak oczywiście było. Po premierze na PC i Xboksa zainteresowanie było natomiast tak spore, że rok później tytuł pojawił się również na PS4. Kolejne kilka lat i w 2021 zagrać mogli także posiadacze Nintendo Switch.

A to wszystko, aby przygotować nas niejako na premierę kontynuacji - Slime Rancher 2. Tytuł zadebiutował zaledwie przedwczoraj i cieszył się jeszcze lepszym odbiorem, niż debiutancka odsłona. I choć niemałe znaczenie w tym przypadku miało wrzucenie gry do Game Passa, to twórca, Nick Popovich, nie kryje zadowolenia z wyniku, który udało się uzyskać. Co więcej, przebiło to nawet jego najśmielsze oczekiwania! Na Twitterze napisał:

Dalsza część tekstu pod wideo

Miałem w głowie pewną mrzonkę, że moglibyśmy sprzedać 100 tysięcy kopii Slime Rancher 2 w ciągu pierwszych 24 godzin, gdyby tylko wszystko wyszło idealnie. Zrobiliśmy to w mniej niż 6 godzin. Nie mam pojęcia, dokąd zmierza ten szalony pociąg, ale jestem bardzo wdzięczny, że mam szansę nim jechać. Bardzo wam wszystkim dziękuję.

Trzeba przyznać, że z dużą radością czyta się wpisy tego typu - widać, że mężczyźnie bardzo zależy na swoim projekcie, a gracze bez wątpienia doceniają kawał serducha, który został włożony w jego przygotowanie. Jeśli mieliście okazję grać już w Slime Rancher 2 i być może jesteście w tych stu tysiącach, dajcie znać, jak pierwsze wrażenia! Zadowoleni i usatysfakcjonowani?

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper