Wo Long: Fallen Dynasty w szczegółach. Twórcy przekonują, że gra znacząco różni się od serii NiOh

Gry
1310V
Wo Long: Fallen Dynasty
Wojciech Gruszczyk | 26.08.2022, 19:55

Koei Tecmo zebrało zespół doświadczonych deweloperów, którzy otrzymali za zadanie opracowanie Wo Long: Fallen Dynasty. Za nowe IP odpowiadają twórcy serii NiOh oraz Bloodborne, więc choć wielu graczy będzie porównywać produkcję do wspomnianych tytułów, to jednak deweloperzy postanowili wytłumaczyć, że nowa pozycja pod wieloma względami różni się od wymienionych gier.

Dzisiejszy zwiastun Wo Long: Fallen Dynasty pokazał kilka ujęć z rozgrywki i od razu pojawiły się porównania pozycji do serii NiOh. Redakcja IGN miała okazję porozmawiać z deweloperami, którzy wytłumaczyli, że najnowsza produkcja znacząco różni się od wcześniej zrealizowanych projektów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fumihiko Yasuda (producent) i Masaaki Yamagiwa (producent rozwoju) potwierdzili, że nowa produkcja została osadzona w Chinach, co jest pierwszą dużą różnicą względem serii NiOh:

„Przez osadzenie akcji w Chinach, mogliśmy stworzyć lokacje o znacznie większej skali niż w Nioh, które było umiejscowione w Japonii. Nawet coś takiego jak zamek jest znacznie większe niż wcześniej, a eksploracja stała się bardziej pionowa, ponieważ postać gracza w Wo Long może skakać” – powiedział Yasuda

W Wo Long: Fallen Dynasty będziemy z łatwością skakać, co mogliśmy zobaczyć na dzisiejszym materiale, ale dodatkowo różnice dostrzeżemy w samych pojedynkach, ponieważ najnowsza gra zapewni nam przede wszystkim chińskie sztuki walki – wcześniej autorzy opierali się na zdolnościach ninja i samurajskich pojedynkach na miecze:

„Pod względem rozgrywki, największą różnicą jest nacisk na szybkość. Nie ma wskaźnika staminy, jaki miałeś w Nioh, więc stale będziesz konfrontowany z mnóstwem sytuacji, w których musisz natychmiast reagować. Możesz wybrać bardziej agresywną grę, ale jest też wiele nowych sposobów na unikanie ataków wroga” – kontynuuje Yasuda.

Japończycy podkreślili, że brak paska wytrzymałości jest związany z chińską sztuką walki, która jest bardziej dynamiczna. W grze pojawią się ruchy prawdziwych wojowników, a w samej produkcji znajdziemy ponad 10 rodzajów broni.

Istotnym systemem w Wo Long: Fallen Dynasty są „morale”, ponieważ jeśli przeciwnik będzie posiadał wyższy poziom od naszego bohatera, to będzie znacznie trudniejszym oponentem do pokonania. Protagonista może jednak podnosić swój „poziom” przez pokonywanie innych rywali – jednak śmierć spowoduje degradację.

„Nowe czary zostaną odblokowane po osiągnięciu wyższej rangi, które działają jak magiczne zaklęcia. Boskie bestie mogą być przywoływane, by pomóc ci podczas walki. W zwiastunie możecie zobaczyć przywołanego Vermilion Bird, który jest jedną z legendarnych chińskich bestii. W miarę postępów w fabule zaprzyjaźnisz się z większą liczbą tych boskich bestii” – powiedział Yamagiwa.

Źródło: IGN

Komentarze (37)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper