EA chce generować zawartość w zależności od stylu gry. Technologia ma identyfikować osobowość gracza

Gry
739V
Electronic Arts logo
Wojciech Gruszczyk | 18.07.2022, 19:10

EA może w niedalekiej przyszłości całkowicie dopasować zawartość w grach w zależności od oczekiwań gracza. Firma opatentowała technologie, która pozwoli określić klienta, by zapewnić mu odpowiednie wrażenia.

„Persona Driven Dynamic Content Framework” został nazwany nowy patent Electronic Arts, który według przedstawionych informacji oraz materiałów ma określać „osobowość gracza” biorąc pod uwagę informacje o jego rozgrywce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Następnie technologia EA będzie mogła wykonać „dynamicznie generowaną zawartość lub dodatkowe rekomendacje produktów w oparciu o osobowość gracza”.

Specjaliści z Electronic Arts przygotowali kilka schematów osób (zwane „personami”), które pozwalają określić, czy gracz jest „odkrywcą”, chętnie biorącym udział w rywalizacji „zawodnikiem”, „kolekcjonerem”, „wspierającym” udzielającym partnerom pomocy, „bojownikiem” „tankiem/przywódcą” czy też „dowódcą” i w zależności od wyniku użytkownik otrzyma odpowiednie propozycje zawartości.

Patent EA ma przykładowo polecić graczowi nową grę uwzględniając jego „osobowość”, ale ma także tworzyć „niestandardową zawartość” w ogrywanej produkcji w zależności od jego stylu rozgrywki.

Propozycja Electronic Arts może w prostych słowach tworzyć nowe treści w grze, by odpowiednio reagować na działania graczy i zachęcać go do dłuższej rozgrywki – przykładowo stawiając przed użytkownikiem kolejne zagadki lub oferując mu dostosowaną eksplorację.

Źródło: VGC

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper