Nowe PS Plus promowane przez Sony. Japończycy zachęcają do poznania wielu światów
Japoński producent i wydawca świętuje udostępnienie odświeżonej wersji PlayStation Plus na nowych rynkach. Przedsiębiorstwo zachęca do odkrywania „setek gier na żądanie, katalogu klasyki, wersji próbnych gier i nie tylko”.
Po szeregu spekulacji i doniesień na temat inicjatywy Sony nowy abonament stał się faktem. Po premierze na pierwszych azjatyckich rynkach oraz w Stanach Zjednoczonych przyszedł czas na Europę – w tym także Polskę. Od dzisiaj chętni gracze z naszego kraju uzyskają dostęp do rozbudowanej biblioteki nowszych produkcji i klasyków, dem oraz innych udogodnień. Szczegóły usługi znajdziecie pod tym linkiem.
Sony nie ustaje w promowaniu PS Plus Premium i PS Plus Extra, co skutkuje najnowszym spotem – twórcy zachęcają do odkrycia, kim można się stać dzięki zupełnie nowej wersji Plusa, a wszystko za sprawą poznawania nowych tytułów i wkroczenia w nowe, enigmatyczne światy. Filmik nakręcono w sześciu różnych lokalizacjach, a wzięło w nim udział 68 aktorów i wykorzystano 1270 rekwizytów.
W trakcie 2-minutowej reklamy zamieszczono kilkanaście easter-eggów i smaczków nawiązujących do poszczególnych produkcji PlayStation.
„Chcemy podziękować społeczności PlayStation za wspólną podróż przez ostatnią dekadę, kiedy to PlayStation Plus ewoluowało poprzez lata. To początek nowej ery dla PlayStation Plus i jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie przed nami stoją. Bądźcie na bieżąco z naszymi comiesięcznymi ogłoszeniami dotyczącymi przyszłych gier, które będą oferowane członkom PlayStation Plus” - dodał na łamach bloga PlayStation Eric Lempel, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w SIE.
Przypomnijmy, że Sony odniosło się do głośnego tematu wersji klasycznych gier, jakie można sprawdzić dzięki PS Plus, i zapowiedziało wprowadzenie starszych tytułów w edycjach NTSC.