Twórcy Redfall postawili „ogromny nacisk” na rozgrywkę solo. To największa i najbardziej ambitna gra studia

Gry
1120V
Redfall
Wojciech Gruszczyk | 13.06.2022, 20:45

Arkane na Xbox & Bethesda Games Showcase zaprezentowało długi materiał z Redfall. Tytuł zmierza wyłącznie na Xboksy Series X|S oraz komputery osobiste i przedstawiciele studia Bethesdy ujawnili kilka ciekawych konkretów dotyczących nowego IP.

Redfall zostało zaprezentowane jako produkcja nastawiona na kooperację, jednak okazuje się, że przygoda pełna wampirów zapewni także odpowiednie wrażenia graczom, którzy zamierzają grać w produkcję w pojedynkę.

Dalsza część tekstu pod wideo

„Ogromny nacisk w Redfall położono na rozgrywkę solo, zgodnie z zamiłowaniem Arkane. Redfall jest grą z otwartym światem, ale można w niej grać w pojedynkę każdym z bohaterów. Tempo staje się bardziej eksploracyjne; możesz używać zwiadu i skradania, aby zbierać informacje o spotkaniach i unikać wrogów lub ich dopaść” – powiedział Harvey Smith

Grając solo będziemy musieli spokojnie podchodzić do misji, ponieważ łatwiej ominąć wielką grupę przeciwników lub zaatakować ich w odpowiednim momencie.

Redfall

Redfall zaoferuje otwarty świat – mapa została umiejscowiona na wyspie i deweloperzy przygotowali znacznie większą lokację względem światów z poprzednich gier Arkane. Fani jednak mogą liczyć na doświadczenie z poprzednich projektów studia:

„Arkane uwielbia łączyć to, co znane, z tym, co niezwykłe, jeśli chodzi o swoje światy, a Redfall nie jest tu wyjątkiem. Mistrzowie w projektowaniu poziomów, którzy stworzyli przepiękną, pełną kosmitów stację kosmiczną Talos I w grze Prey, przenieśli swoje staranne podejście do najnowocześniejszego otoczenia w historii studia, tworząc bogaty, wciągający świat, w którym gracze będą mogli się zatracić” – powiedziała Anne Lewis, starsza menedżer ds. zawartości w Bethesdzie

W Redfall otrzymamy dostęp do misji fabularnych oraz dodatkowych zadań, ale będziemy także odbijać dzielnice z rąk wampirów – w tym wypadku zajmiemy się czyszczeniem baz kultystów czy też wejdziemy do „pokręconych psychicznie przestrzeni” zwanych Ness.

Tytuł zaoferuje szereg zróżnicowanych przeciwników, a SI ma działać bardzo podstępnie i przykładowo odciągać jednego gracza od drużyny.

„Nasze wampiry to nie są jakieś aspiracyjne fantazje. To drapieżne potwory, które żerują na bezbronnych, aby stać się jeszcze potężniejszymi” – dodał Smith.

W przypadku broni, w Redfall otrzymamy dużą swobodę, ponieważ deweloperzy zapewnią możliwość tworzenia zabawek – zdobyte surowce pozwolą na przygotowanie sprzętu, który pozwoli nam zmierzyć się z przeciwnikami.

„Nasze bronie to ciekawe urozmaicenie gatunku. Mamy opcje wyposażenia, które gracze już znają i kochają, takie jak rzadkie strzelby i karabiny snajperskie, a wszystko to z losowymi cechami broni, dzięki czemu każdy zrzut sprawia wrażenie jednej z nieskończonej liczby kombinacji. Ponadto, niektóre z naszych broni są unikalnymi broniami do polowania na wampiry - jak Wyrzutnia Palików czy Promień UV - które można wykorzystać taktycznie, aby wyeliminować zagrożenie ze strony wampirów” – powiedział dyrektor produkcji Ben Horne

Redfall

W Redfall podobno nie zabraknie ciekawych akcji, które są wywołane przez możliwości wampirów:

„Redfall to gra, w której skradanie się może być wykorzystane, aby zaskoczyć przeciwnika, uzyskać dobrą pozycję do obserwacji lub całkowicie uniknąć walki. To nie jest gra czysto skradankowa, ale strzelanka umożliwiająca skradanie. Podoba nam się to, ponieważ SI z symulacją słuchu i wzroku zawsze prowadzi do interesujących, dynamicznych momentów rozgrywki. Podkradanie się do wrogów, unikanie, używanie odpowiedniej broni i rodzajów obrażeń, wybieranie, kiedy użyć swoich szalonych mocy, wiedza, kiedy przerwać walkę i zasztyletować wampira, który został skamieniały przez światło UV - to wszystko jest częścią taktycznie ekspresyjnej rozgrywki Redfall” – powiedział Smith.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper