Forspoken na nowej rozgrywce. Twórcy chwalą się wykorzystanymi technologiami

News
1448V
Forspoken Frey Holland
Iza Łęcka | 24.03, 07:35

Forspoken to pierwszy w pełni next-genowy tytuł Square Enix, który w październiku zadebiutuje na PS5 i PC. W trakcie tworzenia historii Luminous Productions wykorzystuje najnowocześniejszą technologię – efekty wybranych rozwiązań zobaczymy na najnowszym materiale.

Kampania marketingowa opowieści poświęconej Frey Holland trwa w najlepsze, co skutkuje regularnym udostępnianiem publikacji poświęconych procesowi produkcyjnemu i poszczególnym elementom gry. W ostatnim czasie sprawdziliśmy kilka pojedynków w otwartym świecie, natomiast w trakcie tegorocznego GDC studio skupiło się na technologiach wykorzystywanych podczas tworzenia przygody.

Forspoken to kolejny tytuł, który czerpie z potencjału AMD FidelityFX Super Resolution na PC oraz PlayStation 5, lecz deweloperzy podkreślają, że w tym wypadku zastosowali pierwszą wersję technologii. Wiemy już, że AMD FSR 2.0 dopiero nadciąga na rynek, zatem jest jak najbardziej zrozumiałe, że zespół sięgnął po dostępne rozwiązania.

„Dzięki obsłudze takich technologii jak AMD FidelityFX Super Resolution i Microsoft DirectStorage, Forspoken będzie w stanie zapewnić wyższą wydajność i piękniejsze wrażenia w grach”. 

Luminous Productions wyszczególnia kilka technik wykorzystywanych podczas opracowywania Forspoken (Ambient Occlusion, Screen Space Reflections, Denoiser), warto jednak zauważyć, że ekipa sięgnęła również po DirectStorage od Microsoftu, by przyspieszyć wczytywanie gry. Propozycja, która pierwotnie została opracowana z myślą o Xboksach, niedawno została udostępniona także na komputerach osobistych.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper