NVIDIA chwali się technologią w Dying Light 2 i Chorus. Nawet dwukrotny wzrost framerate’u z ray tracingiem

Gry
1012V
Dying Light 2 screen z gry
Bartosz Dawidowski | 17.03.2022, 09:12

NVIDIA postanowiła znów pochwalić się technologiami i opcjami wizualnymi, które wspiera, dzięki własnym patentom, w nowych grach. Tym razem na przykładzie Dying Light 2 i Chorus.

Producent high-endowych kart graficznych przedstawił nową reklamę Dying Light 2 Stay Human, w której możemy przekonać się, jak duża jest różnica graficzna z włączonym ray tracingiem. NVIDIA przypomniała też, że w grze Techlandu na PC aktywować można przy okazji DLSS, opcję, która znacznie podbija framerate przy prawie niezauważalnym pogorszeniu jakości obrazu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na funkcji DLSS amerykańska firma skoncentrowała się w drugim filmiku, poświęconym Chorus. Jak pokazuje NVIDIA ta kosmiczna strzelanka może działać z dwukrotnie wyższą płynnością animacji po aktywowaniu DLSS. Dzięki temu nawet z włączonym ray tracingiem można uzyskać framerate na poziomie ponad 100 klatek na sekundę.

Przypominam, że wczoraj Chorus otrzymał aktualizację, wprowadzającą do gry tryb ray tracingu. Nie tylko na PC, ale również na XSX oraz PS5. W grze pojawiło się też pełne wsparcie dla kontrolera DualSense. Więcej na temat nowości w Chorus przeczytacie tutaj.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.

Źródło: YouTube

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper