Sifu z wysoką sprzedażą i patchem 1.07. Sloclap przypomina o mocnych ocenach w reklamie
Sifu ma być jeszcze długo rozwijane – przynajmniej przez cały 2022 rok. Trudno się temu dziwić przy znakomitych wynikach sprzedaży gry.
Twórcy Sifu pochwalili się, że gra rozeszła się już od dnia swojej premiery w nakładzie ponad 1 mln kopii. Taki wynik Sloclap udało się uzyskać w zaledwie 3 tygodnie od czasu wprowadzenia gry do dystrybucji.
Inne, ujawnione przez Sloclap statystyki:
- Gracze spędzili już w Sifu ponad 10 mln godzin.
- Ok. 45% graczy udało się ukończyć wymagający drugi poziom.
- Ponad 150 tys. osób udało się na tyle opanować sztukę kung fu, by pobić Yanga, głównego antagonistę produkcji.
Deweloperzy wypuścili przy okazji komunikatu nowy zwiastun, przypominający o wysokich ocenach, które Sifu uzyskało w recenzjach. Do gry wprowadzono też właśnie patch 1.07 (na razie tylko na PC; łatka zostanie wydana dla PS4 i PS5 po weekendzie). Aktualizacja wprowadza ulepszenia zachowania kamery, likwiduje szereg błędów i wzbogaca opcje dotyczące wyświetlania interfejsu.
„Jesteśmy zachwyceni z odbioru Sifu – zarówno przez fanów jak i prasę. (...) Dziękujemy fanom z całego świata; w szczególności za niesamowicie ciepłe przyjęcie w Chinach, gdzie gra rozchodzi się rewelacyjnie” – napisał Pierre Tarno, główny producent projektu.