Tak mógłby wyglądać remake Metal Gear Solid. Projekt fana wykonany w Unreal Engine 5

News
2869V
MGS
Bartosz Dawidowski | 18.01, 11:41

Jeśli jest jakaś gra, która zasługuje na najwyższej jakości remake, przygotowany z przepychem godnym projektów AAA, to jest nim z pewnością Metal Gear Solid. Niestety w obecnej sytuacji Konami nie jest zainteresowane wracaniem do marki Metal Gear w innej formie niż najbardziej budżetowe przedsięwzięcia.

Od czego są jednak fani? Jeden z nich, Juanma, działający w grupie Just An Idea Studio przygotował chyba najciekawszą wizję remake'a Metal Gear Solid, działającą w środowisku Unreal Engine 5, z zastosowaną "zwirtualizowaną" geometrią Nanite oraz z systemem dynamicznej, globalnej iluminacji Lumen. Twórca zabrał się za odtwarzanie pierwszych, gameplayowych sekwencji z kultowej gry z PS1. W materiale wideo możemy zobaczyć jak Snake przemyka w ujęciu kamery TPP za plecami strażników (w oryginale kamera utrzymywała się wysoko nad głową bohatera) i czołga się w wąskich przesmykach w rzucie FPP. 

Wczoraj inna grupa fanów zaskoczyła być może jeszcze ciekawszym projektem, wykonanym w środowisku Unreal Engine 5. To kilka lokacji znanych z Dragon Age Inkwizycja, które zostały przedstawione z wizualnym przepychem, którego nie powstydziłoby się Dragon Age 4, które powstaje już w studiu BioWare od kilku lat (nadal jednak czekamy na konkrety dotyczące tego RPG).

Niedawno pojawiły się pogłoski, że remake Metal Gear Solid może tworzyć studio Bluepoint Games, ale wieści nie znalazły na razie potwierdzenia.

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=TerxeA3zUd4&t=456s

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych