Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 19.03.2014 11:11
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie screenów z edycji na PS4 i XONE
3061V

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie screenów z edycji na PS4 i XONE

Hideo Kojima podkreślał kilka razy, że najlepiej prezentującą się wersją Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest ta przeznaczona na PlayStation 4. Nie dziwi zatem, że gra wypada faktycznie trochę lepiej na hardwarze Sony. Różnice między edycjami nie kłują jednak w oczy.

Wersja MGSV: Ground Zeroes na XONE działa przede wszystkim w trochę niższej rozdzielczości, niż ta przeznaczona na PS4. Hardware Microsoftu wyciąga natywnie 720p, a na sprzęcie Sony Ground Zeroes hula w rozdzielczości full HD. Z tego biorą się większe problemy z aliasingiem (na screenach można wyłapać "ząbkowanie" na krawędziach obiektów). Inne różnice nie rzucają się jednak już tak w oczy.

Dziennikarze ocenili już MGSV: Ground Zeroes. Okazało się, że opinie na temat nowego dzieła Kojimy są bardzo podzielone.

Tagi: hideo kojima Konami metal gear solid v playstation 4 xbox one