Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - porównanie screenów z edycji na PS4 i XONE

Hideo Kojima podkreślał kilka razy, że najlepiej prezentującą się wersją Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest ta przeznaczona na PlayStation 4. Nie dziwi zatem, że gra wypada faktycznie trochę lepiej na hardwarze Sony. Różnice między edycjami nie kłują jednak w oczy.
Wersja MGSV: Ground Zeroes na XONE działa przede wszystkim w trochę niższej rozdzielczości, niż ta przeznaczona na PS4. Hardware Microsoftu wyciąga natywnie 720p, a na sprzęcie Sony Ground Zeroes hula w rozdzielczości full HD. Z tego biorą się większe problemy z aliasingiem (na screenach można wyłapać "ząbkowanie" na krawędziach obiektów). Inne różnice nie rzucają się jednak już tak w oczy.
Dziennikarze ocenili już MGSV: Ground Zeroes. Okazało się, że opinie na temat nowego dzieła Kojimy są bardzo podzielone.



