Producent Dark Souls II mówi o PvP, nowych klasach postaci i poziomie trudności
Pan Tak Miyazoe w wywiadzie udzielonym PlayStation Access podzielił się z nami nowymi informacjami o sequelu najtrudniejszej gry wszech czasów.
Pierwszą sprawą, jaką omówił Tak, jest poziom trudności, który nie będzie wysoki ze względu na utrudnione sterowanie. Wszystko zależy od gracza, od jego taktyki i cierpliwości - trzeba mieć dużo samozaparcia, aby powtarzać dany moment po kilka(naście) razy.
Akcja gry będzie toczyć się w tym samym uniwersum co jej poprzedniczka, ale w zupełnie innej części. Smaczkiem dla hardcorowców obeznanych z "jedynką" będą powiązania pomiędzy światami.
Również ważną częścią będzie ulepszony multiplayer, który został dostosowany do nowego, dedykowanego Dark Souls II serwera. Ma być więcej krwawych śladów, więcej duchów i bardziej przemyślane dobieranie przeciwników - tak, aby zmniejszyć szansę na oszukanie systemu. Całość ma pomóc pogłębić immersję towarzyszącą zabawie.
Japończyk mówi także o nowym edytorze postaci, który da jeszcze więcej możliwości i prawie dowolną kreację wirtualnego JA. Gracze będę między innymi mogli tatuować swoich bohaterów. Twórcom zależy na tym, aby każdy z nas mógł dopasować postać do swojego stylu. Między słówkami wspomniano o nowych klasach postaci, które może niedługo zostaną zapowiedziane bądź sami odkryjemy je przy pierwszym odpaleniu.
Będąc nieumarłym, nasza postać będzie stawała się "coraz brzydsza, brzydsza i brzydsza" - za każdym razem, gdy zginiemy w takiej formie, odbije się to na wyglądzie.
Pan Tak chce, aby nowi gracze nie bali się Dark Souls II - nawet grając umarlakiem. Pomimo że wtedy też będziemy mogli zostać zaatakowani przez nieproszonego gościa, to prawdopodobieństwo takiego zdarzenia będzie dużo niższe.
Na koniec dziennikarka PS Access zapytała producenta o polepszoną sztuczną inteligencję przeciwników. Według niego jest lepiej niż w DS, wrogowie mają w swoim repertuarze więcej ruchów, są inteligentniejsi i nie będzie aż tak łatwo ich pokonać. Miyazoe obiecuje, że będzie kilka "niespodzianek", jednocześnie twórcy zostaną fair wobec nas - potwory będą w tych samych miejscach za każdym razem.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.