Nawet exclusive'y z Xbox One nie mogą osiągnąć rozdzielczości 1080p
To, że tytuły multiplatformowe nie osiągają na Xbox One rozdzielczości full HD możemy jeszcze zrozumieć, ale chyba wszyscy zgodzą się, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w przypadku kluczowych exclusive'ów dla platformy Microsoftu. A jednak będziemy mieć z nią do czynienia po premierze Xbox One...
Dead Rising 3 to jeden z kluczowych tytułów startowych na Xbox One i z pewnością dla wielu osób dużym rozczarowaniem okażą się informacje na temat oprawy wizualnej w tej obiecującej pozycji. Okazuje się bowiem, że nowa zombiakowa przygoda Capcomu działa w natywnej rozdzielczości 720p, przy 30 fpsach.
Powyższe informacje wypłynęły w trakcie wywiadu z Joshem Bridgem, który pełni funkcję głównego producenta w Capcom Vancouver. Deweloper powiedział Eurogamerowi, że gra działa natywnie w 720p i przy 30 fpsach. W rozdzielczości 1080p hula wyłącznie główne menu gry. Gracze nie powinni jednak wg Bridga czuć się tym faktem rozczarowani, bo podczas rozgrywki na ekranie występować będą nieprzebrane hordy zombiaków. Świat gry ma natomiast, wg zapewnień pracownika Capcomu, ogromne rozmiary.
Innym kluczowym tytułem dla Xbox One, który niestety nie mógł osiągnąć rozdzielczości 1080p jest Ryse: Son of Rome.