Cuisset opowiada o tworzeniu jednej z najpiękniejszych gier epoki Amigi 500

Flashback było z pewnością jednym z najlepszych tytułów dostępnych na 16-bitowe platformy. Odświeżona wersja gry zmierza do dystrybucji cyfrowej. Tytuł tworzony jest przez samego Paula Cuisseta, autora oryginalnej wersji z 1992 roku.
Dzięki najnowszemu materiałowi wideo możemy posłuchać wspomnień Cuisseta na temat tworzenia Flashback na Amigę (tytuł został później m.in. skonwertowany na Mega Drive, SNES, PC, Maca). Deweloper opowiada, że pierwotnie gra miała być luźną adaptacją "Ojca Chrzestnego". Cuisset pomyślał, że fajnie byłoby przenieść historię "Ojca Chrzestnego" do przyszłości. Po zobaczeniu krótkiego dema zszokowany wydawca uznał, że lepiej będzie pójść w kompletnie nowym kierunku i nie przejmować się konwencją powieści Mario Puzo.
Cuisset opowiada również o tworzeniu remake'a. Ambicją deweloperów było zachowanie "serca i duszy" Flashback. O jakości remake'a przekonamy się już pod koniec sierpnia w przypadku X360. Właściciele PS3 będą musieli uzbroić się w trochę więcej cierpliwości.



