SKLEP
Michał Włodarczyk Michał Włodarczyk 21.01.2013 19:23
EA chciało zrobić graczy w balona?
1138V

EA chciało zrobić graczy w balona?

Wydane w czerwcu 2011 roku Alice: Madness Returns zebrało mieszane recenzje, rozchodząc się w liczbie ponad ośmiuset tysięcy sztuk. Po czasie American McGee ze studia Spicy Horse postanowił skrytykować Electronic Arts za kampanię marketingową, która, jak mówi, miała na celu oszukać graczy.

xxxxx

 

Jak donosi serwis GameInformer, deweloper na temat praktyk wydawcy wypowiedział się w następujących słowach:

 

 

"Byliśmy sfrustrowani, patrząc na to, co robi Electronic Arts. Zwiastuny Alice: Madness Returns sugerowały odbiorcy bardzo mroczną i krwawą produkcję, ktorą nasza gra przecież nie była.

 

Wydawca próbował "oszukać" graczy, aby ci uwierzyli, że Madness Returns to hardcore'owy horror, pomimo tego, że odrzuciliśmy wcześniej wytyczne, aby gra tak właśnie wyglądała. Myśleli, że sprzedadzą ten tytuł jako horror, mimo iż dobrze wiedzieli, że z horrorem ma niewiele wspólnego."

 

 

EA doskonale wie, że przemoc sprzedaje się bardzo dobrze, stąd taka, a nie inna decyzja o promocji Alice...

Tagi: alice: madness returns Electronic Arts Spicy Horse