Iza Łęcka Iza Łęcka 14.09.2021 12:32
Cyberpunk 2077 patch 1.31
3700V

Cyberpunk 2077 i patch 1.31. CD Projekt RED usprawnia grę – poznajcie wszystkie zmiany

Polskie studio właśnie przedstawiło informacje dotyczące aktualizacji 1.31 do Cyberpunka 2077. Twórcy ponownie zapewniają ulepszenie przygody w Night City, a łatka trafiła jednocześnie na wszystkie platformy. Sprawdźmy szczegóły.

CD Projekt RED kontynuuje przyjętą strategię, zgodnie z którą Cyberpunk 2077 będzie ulepszany tak długo, jak będzie to konieczne - po pewnej przerwie w aktualizacjach, na początku września sympatycy cyberpunkowego klimatu mogli sprawdzić następną dawkę ulepszeń. Po 8 dniach od hotfliksa, przyszedł czas na nowe ogłoszenie. 

Aktualizacja 1.31 dla Cyberpunka 2077 jest już dostępna na PC, konsolach i w usłudze Stadia. Tym razem rozwiązano niedogodności, których nie doświadczali wszyscy gracze. Wprowadzone zmiany skupiają się na rozgrywce, otwartym świecie, efektach wizualnych, interfejsie oraz kłopotach pojawiających się w trakcie poszczególnych misji. Warto zauważyć, że twórcy zajęli się również optymalizacją wersji na konsole PlayStation.

Nie możemy jednak ukrywać, że wielu użytkowników czeka na informacje dotyczące aktualizacji wykorzystujących możliwości nowych konsol Sony oraz Microsoftu. Choć plany deweloperów uwzględniają premiery do końca tego roku, CD Projekt RED wyciągnął wnioski z przeszłości i nie chce przedwcześnie informować o konkretnych terminach.

Cyberpunk 2077 - patch 1.31

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
  • Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
  • Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
  • Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
  • V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała”.

Zadania i otwarty świat

  • Bezład
    • Naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.
  • Wyboista droga
    • Naprawiono błąd, przez który Thorton Galena „Rattler” nie pojawiał się w obszarze zadania.
    • Thorton Galena „Rattler” nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.
  • Do krwi
    • Naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę” w zapisach zrobionych na wersji 1.22.
  • Nie mów Saulowi
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów” wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie.
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.
  • Zawsze wiatr w oczy
    • Naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.

Efekty wizualne

  • Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
  • Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
  • Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
  • Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.

Interfejs

  • Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
  • Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.

Inne

  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: „Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później”.

Konsole

  • [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.

Źródło: CD Projekt RED

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077