Tales of Arise wygląda ślicznie. Tryby graficzne na PS5 i porównanie oprawy na PS4 i PC

Gry
1087V
Tales of Arise wygląda ślicznie. Tryby graficzne na PS5 i porównanie oprawy na PS4 i PC
Bartosz Dawidowski | 09.09.2021, 10:34

Tales of Arise to wizualny przełom w historii flagowej marki RPG-ów od Bandai Namco. Wydawca wreszcie zrezygnował ze swojego przestarzałego silnika graficznego, stawiając na znacznie lepszą grafikę.

Tym razem Bandai Namco zastosowało Unreal Engine 4 do tworzenia Tales of Arise, a rezultaty tego posunięcia są bardzo pozytywne - gra wygląda i działa świetnie. Nie tylko na current-genowych konsolach, ale też na PS4 i XOne.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tym razem skupiamy się jednak na nowszych konsolach. W nowym filmiku przygotowanym przez IGN, redakcja postanowiła porównać jakość graficzną w dwóch dostępnych trybach wizualnych na PS5. Do dyspozycji mamy tutaj już tradycyjnie moduł ulepszonego framerate'u i pobitej rozdzielczości. W przypadku wyższej płynności animacji gra celuje w rozdzielczość 1620p. W trybie podwyższonej rozdzielczości celem w dynamicznym skalowaniu na PS5 jest rozdzielczość 4K.

Jak widać różnice wizualne między dwoma trybami na PS5 nie są wielkie, więc dla przyjemniejszej rozgrywki warto wybrać tryb, w którym priorytetem jest jak najpłynniejsza animacja. Oczywiście ostateczna decyzja na tym polu będzie kwestią gustu każdego gracza.

Kolejny filmik, tym razem od redakcji GameXplain porównuje jakość oprawy w Tales of Arise na PS4 i PC. Jak widać "last-genowy" sprzęt Sony radzi sobie dobrze z najnowszym RPG-iem Bandai Namco. Bawić się można tutaj bez obaw o wyraźne spadki framerate'u.

https://youtu.be/8iXMbIH8ZzM  
https://youtu.be/ecGV0bRd3p8

Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper